![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Er det noen som har tips om hvor man kan laste ned gresk musikk? Og hvordan får man egentlig radio til å fungere over internett?
Hilsen en ikke helt stø data-bruker... |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
1. Gå till www.ellinikosfm.gr 2. Tryck på ordet "live" uppe till vänster. 3. Tryck på den stora ikonen med "Windows media player" som kommer upp mitt i bilden. Då ska WMP startas och snart hör du härlig musik! ![]() Hör av dig om det inte funkar! Karin som just nu njuter av Thanos Petrelis... Senast redigerad av karinafp den 2005-10-17 klockan 17:56. |
|
||||
|
||||
![]()
Ingen Petrelis (vem är han?ingen annan hellet,Bara tyst
![]() ![]() Fast vad kan man vänta sig när jag skall försöka med något nytt ![]() Riitta |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Vad har du gjort och vad har hänt? Har du högtalarna påslagna? ![]() ![]() Karin |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för tipset Karin, det funkade klockrent!
![]() /Gita |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Om du sedan har den sidan öppen i bakgrunden medan du surfar på andra ställen, så kan du se vilka låtar de spelar också. I alla fall dagtid. På kvällarna är det ingen som ser till datorerna, så då kan det bli vad som helst... ![]() Karin |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Riitta sur och avundsjuk ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Karin |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har faktiskt hans skivor här hemma med,så jag kan lyssna hur mycket jag vill
![]() ![]() Riitta,butter ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Karin |
|
||||
|
||||
![]()
Du,jag ger alltid upp med en gång
![]() ![]() Mina landsmän får skämmas för mig ![]() Riitta,ingen riktig finne ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Kommer snart att skriva instruktioner till dig via Inboxen, så håll ut ![]() Ivi -som just nu lyssnar på Ellinikos hon med ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Karin |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Ivi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Karin |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tror knappas att man kan vara tydligare vad Karin har varit
![]() Det är jag som inte fattar nåt ![]() Fast ofta när det är såhär så brukar jag komma på det nästa dag,så vi får hoppas på det ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() I nödfall får du väl ringa, så lotsar jag dig per telefon... ![]() Karin |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
/Gita |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Karin |