![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej,hej!
För första gången har jag fixat min beställning och biljett till Rhodos via nätet.Jätteroligt och inte så besvärligt som jag trodde! Men nu till frågan..... De dära bagagelapparna man fick tillsänt tillsammans med biljetterna förut,hur och vart fixar man dom ? Eller är det slut med dom? ![]() ( Jag menar inte dom man får vid bagage-invägningen på flygplatsen.) Rhodos-om-en-vecka-glada-hälsningar-från-Torhildur. |
|
||||
|
||||
![]()
De ligger vid incheckningen så du kan fylla i dem innan du checkar in.
Malin |
|
||||
|
||||
![]()
Tusen tack för svaret!
Nu är alla oros-moment ur mitt sinne,... nu är det bara att åka & njuta ![]() Torhildur. |
|
||||
|
||||
![]()
Tack så hemskt mycket att du frågade om detta, har också skrivit ut min biljett på nätet, o hade inte en tanke på det då.
Irene Vi ses på Rhodos |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag gjorde egna bagagelappar i excel och kopierade in i detta fall Apollos logga. Där kunde jag då skriva in alla uppgifter på datorn, vilket blev tydligt och bra. Sedan klippte jag ut dem, vek dem och häftade fast dem i botten av en plastficka och sedan klippte till i rätt storlek. Har också pratat med Apollo om att när man ändå skriver ut sin biljett borde man kunna skriva ut bagagelappar, vilket de tyckte var en jättebra idé och skulle genast ordna... men det blev inget av tydligen. Om någon är intresserad kan jag skicka över via mail. Skicka i så fall ett privat meddelande till mig! Hälsningar Lena |
|
||||
|
||||
![]()
Brukar ta ett gäng bagagelappar vid luckan vid det resebolag jag åker mest med (Apollo) så att jag också har till nästa resa. Det kan va skönt att ha det färdigskrivet lite i förväg.
Mvh Ann |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]()
Eftersom jag åker med fritidsresor, var jag inne och hämtade bagagelapparna där. Jag beställde också resan till Kreta via nätet, enkelt och smidigt.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Irene |
![]() |
|
|