|  | 
|  | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  SKATTEÅTERBÄRING=GREKLANDSRESA 

HURRAAA!!!! Greklandsresan är räddad    Vi KAN göra en resa till hösten, TILLSAMMANS dessutom    Delad glädje är, absolut, dubbel glädje  Att återbesöka Syros är "ett måste", maken har inte varit där sen vårt första besök-04. Vad det blir utöver denna mysiga ö vet vi inte ännu. Jag hoppas bara att maken får ta semester i sept. Företaget han jobbar på brukar stänga för semester 4 v i juli. Hopp finnes att arbete ändå finns för den som vill jobba då. Annars vet jag inte VAD jag gör  Det känns så länge sen, som vi åkte tillsammans. Nåväl, det måste lösa sej! Eller hur??? Ska börja fundera över resrutt. Oh ljuvliga hjärngymnastik    /Birgitta | 
| 

| |||
| 
 | |||
|  Sv: SKATTEÅTERBÄRING=GREKLANDSRESA 

GRATTIS!!! Ja förr gick skatteåterbäringen till julklappar, nu blir det till semester! MYCKET bättre...  SYROS ja....vi kanske åker dit några dagar i juni-juli...får se hur länge Tinos fångar oss.... Du får gärna ge mig bra skäl att INTE hoppa över Syros  ...min skatteåterbäring räcker till en halv rotfyllning   Lissi | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Grattis till återbäringen Brige  Hoppas det ordnar sig med en gemensam resa   På mitt jobb stängs det också 4 veckor i juli  Är inte så pigg på och åka just den månaden  Då träffas vi inte på Kalymnos den här gången, men hoppas att vi gör det någonstans nån annan gång  Riitta   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Och jag går som vanligt back 8000:-  ! Gunilla | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Stackarn  Jag fick åkså tillbaka så det räcker till en billig biljett till Grekland  Riitta   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: SKATTEÅTERBÄRING=GREKLANDSRESA Citat: 
   // Helén- ibland bara måste jag.... | 
| 

| |||
| 
 | |||
 ..ibland känns ju inte DET så nödvändigt  Lissi | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Tänkte på det samma Lissi  Inte så noga på hemresan.Bara man kommer dit  Fast tyvärr så räckte det till hemresan också  Riitta   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
   // Helén- som tror att du är nöjd med återbetalningen. Någon som har koll på när alla blanketter skall vara utskickade? Jag väntar fortfarande... | 
| 

| |||
| 
 | |||
 Fast Billdal.... Gbg:s utmarker. Ni har väl lantbrevbärare där fortfarande...  Då tar det tid... JAG BARA SKOJAR!      I ditt läge hade jag nog ringt och kollat i morgon. De flesta har fått den nu... Peter | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
 // Helén   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

fick våra deklarationsblanketter idag............
		 | 
| 

| |||
| 
 | |||

Vi har fått våra och är glada och lyckliga...fast när man tänker efter har ju "staten" haft våra pengar för länge...
		 | 
| 

| |||
| 
 | |||

den 18e april är det som gäller, då skall alla ha fått blanketten. Hur långt kommer man på 580 spänn  ? | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

En enkelbiljett till Aten???   nicka   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Kan det vara så att det är vi som får tillbaka sexsiffriga belopp som får vänta längst på våra deklarationsblanketter?  Jag gör som loppan- lever på hoppet. // Helén | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
    Malin | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Ha, ha. Jag är så van att det blir en liten slant tillbaka, så tanken att jag skulle betala fanns inte  // Helén | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Phu, nu kan även jag andas ut det blev en slant tillbaka, kanske läge att jämka istället, 7000 tillbaka plus mina reseavdrag 16 mil per dag i ett halvår.  // Helén | 
| 

| |||
| 
 | |||

GRATTIS Hellen!!! Då kan ni ju ha en bra startplåt till nästa års resa!!! Lissi | 
|  | 
| 
 |  |