![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Åker snart iväg och nåt jag undrar över är att Apollo har inte skickat ut något om förbeställning. Det har jag alltid fått förut. Jag vill ju gärna köpa mig en flaska starkt på planet (landar sent och vill inte chansa!).
Men det är väl inga problem? Det brukar väl finnas något att inhandla? Någon som åkte med Apollo på sistone? /Orolig ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
På Novair Skyshop kan du beställa katalog eller varor. Tror det måste vara 5 dagar till avresa.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag fick min katalog drygt 2 veckor innan avresan.
Om det är Novair du ska åka med, så är det bara att gå in på deras sida och beställa. Barbro ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi ska åka med Apollo den 17 juni. Fick katalogen idag.
Jag hade trott att vi skulle flyga med novair som man oftast gör med Apollo. Men det visade sig att det är SAS vi ska flyga med. Carina |
|
||||
|
||||
![]()
Så här säger Apollos egen hemsida:
"De flesta av de flygbolag som har förbeställning skickar en katalog och förbeställningslista cirka 3 veckor före avresa... På resor inom EU är det inte möjligt att köpa alkohol eller tobak ombord, men däremot går det bra att förbeställa alkohol (ej tobak). Apollo ansvarar inte för försäljning av tullfria varor eller varor av annat slag ombord på flyget, och inte heller för de förhandsbeställningar som görs. Detta är ett avtal direkt mellan dig som resenär och flygbolaget." Kontrollera vilket flygbolag Apollo anlitar när det gäller just er resa och kontakta dem om du inte fått någon katalog. R ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi reser ju på lördag, så femdagarsregeln sprack. Jag vet förra året när vi landade i Chania, så var det öppna affärer däe vi inhandlade lite starkvaror. Det var dock på dagtid. Vi landar 22:35. Någon som vet om det är öppet då i någon av shopparna?
I värsta fall får man väl ta med sig något hemifrån. Det blir nog första gg som man tar med sig systembolagssprit utomlands! |
|
|||
|
|||
![]()
Mig spammade dom som sjutton med mail om taxfree ... ska åka nu på måndag med Apollo till Santorini.
|
|
||||
|
||||
![]()
När man bokar kan man välja att bocka av rutorna vid texten: "Ja tack, jag vill gärna erhålla information och erbjudanden från Apollo" och "Ja tack, jag vill gärna ha en taxfreekatalog hemsänd innan avresa".
Jag anar ett visst samband här... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jaja, jag får väl stå mitt kast. /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()