![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej...
![]() Undrar om ngn vet om det går färjor mellan rhodos o samos...kollade lite på färjtabellerna men tyckte mig inte kunna hitta ngn som går direkt... Kan man ta en färja o byta till ngn annan på ngn annan ö? Vill inte gärna behöva ta färjan till aten för att sedan vända tillbaka... ![]() Flyg går emellan men det var ju sååå dyrt... ![]() Har nära o kära på samos som jag vill hälsa på under min vistelse nere i grekland....så alla tips på hur jag kan åka emellan är mkt uppskattade.... ![]() Mvh Lusen |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Vad du kan göra är att ta ett byte på Kalymnos, dit går det många båtar från Rhodos och sedan går det några båtar i veckan vidare till Samos. Sedan kan det komma mera ännu innan sommaren, det är inte alla tidtabeller som finns ute ännu. Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
![]()
Precis vad jag skulle föreslå också! MP
|
|
||||
|
||||
![]()
Du kan också fortsätta längre norrut än Kalymnos, t ex med Highspeed-båt till Leros eller Patmos. Från dessa öar har det iallafall tidigare år funnits nästan dagliga förbindelser med Flying Dolphin till Samos
Laero Senast redigerad av laero den 2007-05-02 klockan 08:14. Anledning: rättstavning |
|
||||
|
||||
![]()
Tack tack....
![]() Ska ta med mig era råd.... ![]() Lusen.... |
![]() |
|
|