![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vilket härligt foto Leif Thylin skickat in med tröjan i svensk miljö. Fjällen och kantareller får mig att längta till en sensommardag och några stärkande dagar i fjälluft.
Eva |
|
|||
|
|||
![]()
JA tänk jag såg just den tröjbilden precis nyss då jag var inne och kikade på alla trevliga bilder från andra resenärer med tröja.... Så bra tröjan passar även i Sverige!
![]() Men tänk, jag har aldrig sett en enda annan resenär med Kalimeratröja på våra resor....Ser ni andra det ofta?? Lissi - som hoppas få tag i en ny blåvit "gammal" tröja...den första och finaste modellen |
|
||||
|
||||
![]()
Tycker också att det var en härlig bild
![]() ![]() Några gånger har jag träffat folk med Kalimeratröja.Inte så vanligt ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har ju träffat Janne och tror han haft tröjan på vid något tillfälle. Någon annan enstaka resenär med tröja har vi också skymtat i vimlet i någon hamn.
Min kalimeratröja åker mest fram när foto ska tas beroende på att den är för stor och passar bättre som nattlinne. Hade den på färjan mellan Fourni och Samos i sommar och då passade Arne på att ta en bild. Eva |
![]() |
|
|