Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kafé Kalimera

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2026-06-15, 15:49
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin
 
Reg.datum: nov 2004
Ort: Karlskrona
Inlägg: 35 807
Standard VM i fotboll

Hur många såg matchen i morse? Jag gjorde det inte. Men glad blev jag när jag vaknade och kollade nyheterna. Har kollat målen på SVT och jäklar vilka strutar!
Svara med citat
  #2  
Gammal 2026-06-15, 17:50
Farmony Farmony är inte uppkopplad
 
Reg.datum: okt 2015
Ort: Nynäshamn
Inlägg: 849
Standard Sv: VM i fotboll

Jajamänsan fattas bara
/Ulla
Svara med citat
  #3  
Gammal 2026-06-15, 22:01
Kajjas avatar
Kajja Kajja är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2015
Ort: Jönköping
Inlägg: 4 098
Standard Sv: VM i fotboll

Gick upp vid 5. Det var det värt!!
/Kajja
Svara med citat
  #4  
Gammal 2026-06-16, 08:42
C@nnys avatar
C@nny C@nny är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2008
Ort: Mälardalen
Inlägg: 2 976
Standard Sv: VM i fotboll

Jag såg hela matchen på SVT Play vid frukosten. Jag unvek att titta på telefonen el annan nyhetsmedia innan
//Conny
Svara med citat
  #5  
Gammal 2026-06-16, 09:34
Netwolfs avatar
Netwolf Netwolf är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2005
Ort: Göteborg
Inlägg: 12 389
Standard Sv: VM i fotboll

Såg den live. En upplevelse som det kommer att talas om i många år framöver
Svara med citat
  #6  
Gammal idag, 06:30
Alalas avatar
Alala Alala är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2008
Ort: Finland
Inlägg: 6 682
Standard Sv: VM i fotboll

Vad säger ni nu? Sverige gick vidare. Grattis!

/ Anne
Svara med citat
  #7  
Gammal idag, 09:14
Tobbe Ss avatar
Tobbe S Tobbe S är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2007
Ort: Borås
Inlägg: 721
Standard Sv: VM i fotboll

Jag såg första matchen på Naxos, Katastrofen mot Nederländerna såg vi på Koufunissi, dotter med barn så Japan matchen på Syros.
Mormor och morfar sov.
Allt såg på paddan
Nu väntar förmodligen Frankrike på tisdag, och då får vi se matchen på större bild hemma i Sverige

Tobbe
Svara med citat
  #8  
Gammal idag, 15:03
Netwolfs avatar
Netwolf Netwolf är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2005
Ort: Göteborg
Inlägg: 12 389
Standard Sv: VM i fotboll

Kul att vi tog oss vidare, men nu tar det roliga slut. Att vi ska slå ut Frankrike, känns som en snöbolls chans i helvetet. Då måste Mbappe stuka foten i ett tidigt skede och resten av fransoserna göra en plattmatch av guds nåde. Plus att det svenska laget måste vara på topp och Isak/Gyökeres göra sitt livs match.
Visst kan vi få möta Norge med, men om de är så bra att de slår Frankrike i kväll, så lär vi knappast rå på dem heller.

/Netwolf
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:57.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT