|  | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Vackraste reklamfilmen 

Ibland när längtan blir för stor brukar jag kolla på av Grekiska statens (och Onassis foundations) understödda Visit Greece YT-kanal. Alla videorna har samma lockande budskap förstås, men den här är så fin, och autentisk. Otto speaks the truth, slutet är "på riktigt". ❤️ https://youtu.be/JgJGX3ldxOg?feature=shared /Getpinglan 🐐🔔 | 
| 

| |||
| 
 | |||
|  Sv: Vackraste reklamfilmen 

Jamen det är ju så det är…. Jag har fastnat på Samos,det är min ö fast en del tycker att du kan väl för sjutton fara till nån annan ö nån gång Varför ska jag🤔 Pia | 
| 

| |||
| 
 | |||

Det är ju just det som är så speciellt med Grekland, där finns något för alla!! Det gäller bara att hitta din ö/ort..... enda problemet kan vara att det finns så många som är så härliga och mysiga  Efter några års resande runt så utkristalliseras ofta DEN ön/orten, och man säger till sig själv: HÄR hör jag hemma och trivs! Sedan återkommer man ofta..... kanske inte varje resa men det blir ett "fotfäste" som du vet att du trivs i och mår bra av! Som för oss med Karpathos, Kreta och Skopelos........ Å, vad jag längtar dit, NU! Catlady 🐈   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Grejen med Otto (från Österrike - se hans vykort på kylen som är från just Österrike)  är att han gjorde det som många greklandsälskare drömmer om - reser till Grekland och stannar där för gott.  🇬🇷🇬🇷🇬🇷 Huset i början och slutet av filmen är hans eget - på Milos. 💙 | 
|  | 
| 
 |  |