![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Aegean har just nu kampanj. Inte jättefantastiska priser på det jag sökt men de priser jag fått har inkluderat baggage, Men jag kan också tycka det är värt någon krona extra för Aegean då de har en bra produkt, håller tiden, rena o nya plan osv
gäller resor fram till 1 Oktober |
|
|||
|
|||
![]()
Hjälp mig för jag hittar inte på deras hemsida att bagage ingår?
|
|
||||
|
||||
![]()
GoLight = 8 kg handbagage
Saver och flex = 8 kg handbagage + 23 kg skickat Sätt markören på den typ av biljett du tänker bokar så kommer infon |
|
|||
|
|||
![]()
Bokade just flyg till Skiathos för resa i September
![]() ![]() 608 Euro tur o retur inklusive baggage och , helt ok tycker jag, det är 2800 svenska per skalle , gött o ha flyget klart, blir öluff i norra sporaderna i år, kul detalj, 50% rabaten gällde även kortavgiften ![]() Btw om man går vidare i bokningen (innan man betalt) så ser man VÄLDIGT tydligt om baggage ingår eller vad som gäller, det har de förbättrat sen sist, tyvärr har de dock lagt till två steg där de försöker packa på hotel resp dyr hyrbil vilket var drygt, fult också att bokar man samma resa som vi genom flygresor.se var de 500 billigare ca, men turligt nog upptäckte vi att baggaget då inte ingick |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har också bokat inrikes ett par-tre gånger och tycker att Aegean har förbättrat sin hemsida.
Men jag tycker också illa om att man måste fortsätta de två stegen där man försöker pracka på en hotell och hyrbil. Jobbigt är det också att man är behäftad med ett efternamn med ä och ö, men det rår inte Aegean för. Birgitta. |
![]() |
|
|