![]() |
|
|||
|
|||
![]()
... Eller miraklet i Anidri.
I dag en tur til Sougia for at se et hotel jeg skal bo på i juli måned. Købte en Sprite i et minimarked. Den eksploderede senere i bilens handskerum (glove compartment)... På vej tilbage parkerede jeg i Azogires og gik ad stien til Anidri, hvor jeg oplevede et sandt miralel. Tavernaen var åben for første dag i år! Altså 1 iskold Gazoza til mig. ![]() Bagefter gik jeg tilbage til Azogires, hvor bilen var parkeret. Meget fin og meget let vandring. Kan på det varmeste rekommanderes. 5 billeder i albummet: 11april 2014. Senast redigerad av larvih den 2014-04-11 klockan 22:53. Anledning: Stavefejl. |
|
|||
|
|||
![]()
Takk for fine bilder. Det er en fin tur du har gått i dag, jeg har vandret der flere ganger. Kløften videre dra Anidri og ned til Anidri Beach er en flott forlengelse av turen videre fra Anidri.
Reiser til sørvest-Kreta lørdag om en uke. Da skal jeg også vandre fra Omalos, via Kallerigi med et berømte toalettet og videre inn i fjellet, mot Anopolis. Er spent på om snøen har gått i høyfjellet, vi skal helt opp på Pachnes, som er tett på 2.500 meter. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Forleden så jeg et skilt ved Kallergi, hvor der stod; Katsiveli 6 timer. Hvor langt der så er fra Katsiveli til Pachnes og videre til Anopoli, ved jeg ikke. Mht. sne i højfleldet, var der i går (lørdag) masser, men hvor meget der er tilbage om en uge er jo ikke til at vide. Jeg har dog læst, at der ofte er sne på Pachnes til langt ind i maj måned. Håber du får en rigtig god vandretur. ![]() |
![]() |
|
|