|  | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Din favoritpub i London? 

Ja det var bara det jag ville veta.    | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Din favoritpub i London? 

The Camden  Head i camden. Där jobbade dottern. Hennes syster jobbar på the worlds end . Oxå i camden. Men den är för mkt.
		 | 
| 

| |||
| 
 | |||

The Gunners Pub i kvarteret runt gamla Highbury är fantastisk för en Arsenalfantast.  Om man har andra kulturella preferenser är en favorit Old Shades vid Whitehall. | 
| 

| |||
| 
 | |||

Hela Camden är mysigt
		 | 
| 

| |||
| 
 | |||

Å, det er så mange, men det er noen år siden jeg har vært i London, så noen har jeg glemt og noen av dem kan ha lidd pub-døden. Her er et lite utvalg: - The Jerusalem tavern i Clerkenwell - Princess Louise i Holborn - Ye olde Mitre, Holborn - The Windsor castle, Kensington - Churchill Arms, Kensington - The Dove, Hammersmith - The Blue anchor, Hammersmith - The Holly Bush, Hampstead | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Sent omsider; tack för svaren! Vi hade en härlig vecka i södra England, varav tre dagar i London. På den tiden hinner man förstås inte besöka alla fantastiska pubar, men av de förslag jag fick här blev det The Camden Head, som verkligen var en pub precis i vår smak. Tack för det tipset para poli! | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Din favoritpub i London? Citat: 
    | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

The Warwick Castle 6 Warwick Place, Maida Vale, W9 2PX Mycket trevlig pub, inte mitt i smeten, men i en underbar miljö. Mycken god mat, mycken god dryck att välja från och helt fantastisk trevlig personal. Vill du vara ifred, "no problem", vill du umgås, "join in".   | 
|  | 
| 
 |  |