![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() or what? |
|
|||
|
|||
![]() Ja verkligen en otroligt skicklig fotbollsspelare! ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, att göra tre mål samt nåt överjordiskt på England, var magiskt. Jag är glad att få leva i denne mans tidevarv!
/Netwolf |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vem annan än Zlatan vore värd Guldbollen?? Säga vad man vill men han var magisk!! ( Sen tycker jag det är fjantigt att dra av sig tröjan bara för att visa alla fula tatueringar!
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag har ju inte sett Dina, men Zlatans tycker jag är väldigt stora och fula....Så får han väl böta några tusen, men DET har han ju råd med
![]() Lissi - fotbollsnörd |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Å sedan var ju flinet mot domaren i världsklass den oxå. OCH domaren har full förståelse å skrattar tillbaka. Små detaljer i en match, men underhållande. Tror inte han dragit av tröjan om det var tävlingsmatch där korten följer med, såvida det inte handlar om någon avgörande och slutgilltig match, det är han för rutinerad för. Ni som inte läst boken, rekommenderas! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
En så vacker kropp tittar jag gärna på med eller utan tatueringar, so what!
![]() Sunny |
|
|||
|
|||
![]()
Tyckte Du den var bra? Jag orkade bara med att läsa halva
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Efter F Y R A mål på England i första matchen i nya Nationalarenan så vore det mer märkligt om han inte slet av sig tröjan och tokjublade..
![]() Hoppas att Landslaget känner att *Här ska ingen j***l komma och slå oss i vår nya arena !!! Gör man det så lär det bli VM-Matcher från RIO 2014!! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Men vad är vitsen med att slita av sig tröjan??? Hur förhöjer det värdet av målet? Det vore ju mer logiskt att ta av sig skon man sköt mål med??
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() /NW |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Det är långt ned till skorna.... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ja det har vi ju inte sett ännu! Inte jag iallafall! Men det kanske kommer, inget som skulle göra mig förvånad! ![]() Sunny |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Det lustiga var att två flickor i det flicklag jag tränade då, tog efter och drog av sig tröjan under en cup. Båda blev varnade och coachen fick ta ett snack med sina spelare... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Ok det har jag missat! Förklaringen till det är väl att jag inte är så intresserad av Damfotboll! Herrfotboll är mer underhållande med mer action! ![]() ![]() Sunny |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Hej, Lissi! Var boken så dålig? Långtråkig eller vad? Jag har inte läst den än! Intressant bara att höra vad andra tycker som läst den! Sunny ![]() |
![]() |
|
|