Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Fastlandet > Parga

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-05-09, 11:04
Bettski Bettski är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2010
Standard Flygstol till Parga/Preveza

Är det någon som vet om det är lätt att hitta flygstolar i mitten på augusti till Parga? Har bokat hotell via internet men tänkte försöka hitta billiga flygstolar med något av charterbolagen.
Svara med citat
Gammal 2012-06-18, 07:56
Rinaki Rinaki är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2006
Standard Sv: Flygstol till Parga/Preveza

Citat:
Ursprungligen postat av Bettski Visa inlägg
Är det någon som vet om det är lätt att hitta flygstolar i mitten på augusti till Parga? Har bokat hotell via internet men tänkte försöka hitta billiga flygstolar med något av charterbolagen.
Jag reser alltid i augusti och hittills..13år nu..aldrig haft problem hitta billiga flygstolar då..peppar peppar Nu köper jag alltid "enkel"..men kolla Airtours..dom har bra priser även i år ser det ut som. Jag är "kylig med is i magen" och väntar med bokning till sista dagarna..löser sig alltid. Lycka till
Svara med citat
Gammal 2012-08-13, 20:29
theresa theresa är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008

jag känner mej väldigt kylig just nu... om jag ska komma i väg så är det på måndag den 20 aug....sen är det för sent, jag letar och letar men tycker det blir dyrare för varje dag jag väntar....tänkte slå till i kväll vet inte om jag orkar vänta längre, men har inte något billigt alls än, varken flygstol eller charter ....känns som jag måste ta dyrare än jag tänkt, men det är det värt

Om man bara tar enkel är inte risken stor då att hemresan kan bli vääääldigt dyr?....har alldrig vågt åka med enkel på grund av att man inte vet vad hemresan kan kosta
Svara med citat
Gammal 2012-08-13, 22:09
malou malou är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2006

Theresa, returen kan bli kjempedyr om du ikke er svært fleksibel på datoer og har godt med tid. Sånt gjør jeg bare om jeg booker måneder på forhånd, litt trygghetsnarkoman, vil ikke 'kaste bort' ferien på å lete etter returbillett.

Har du sett på 'solfaktor' for t/r Parga? Der finnes både charter og kun flystol, da stort sett for en eller to ukers reiser.
Svara med citat
Gammal 2012-08-13, 22:20
Rinaki Rinaki är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2006

Har just valt mellan Airtours på lördag för 699 eller med Ving på måndag för 450...och det blev till sist den lite "dyrare" resan på lördag..ville iväg ju
Hem blir det sen från Aten dock..men Olympic hade en inrikes för 300 dit så jag hade tur. Det är en chansning med hemrese priset men man kan ha tur...måste säga att jag lyckats ok alla 13år jag "chansat".
Har du kollat Airtous t.ex?
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:21.