![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hejsan, nu har vi kommit hem från en underbar vecka på Naxos som vi avslutade med en dag och en natt på Oia i santorini.
Naxos var fint, vi hyrde bil ett par dagar och åkte runt ön till olika stränder och vackra bergsbyar. Sen tog vi flera promenader mellan stränderna där vi gick efter strandkanten helt underbara promenader, vi har blivit både brända ![]() ![]() ![]() Naxos stad var underbar att strosa i bland alla vackra gränder och maten har varit suverän. Vi bodde på Kalergis studio med en bedårande utsikt över havet. Sista natten bodde vi i Oia och där blev jag förälskad ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Till Santorini ska jag absolut åka till igen och stanna lite längre alldeles för kort med bara en natt, det var tungt i morse när vi var tvugna att lämna ön för hemfärd ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Förälskad blev jag också när jag var där för första gången 1996 ....Oia är magiskt!
![]() Yanna - fortfarande förälskad i Oia! |
|
|||
|
|||
![]()
Jag tror man kan åka dit hur många gånger som helst utan att förälskelsen går över
![]() Oftast ser man bilder hemifrån och tycker något är vackert men sen stämmer inte verkligheten, men på Oia är verkligheten bättre än bilderna ![]() |
![]() |
|
|