![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Våran rutt är planerad till Antiparos Naxos har pratat om att kanske byta by på naxos , men hur är agia anna 13-21 september ? igenstängt?
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej !
Ingen fara att det är nedstängt! Har tillbringat september månad på Naxos i minst 6-7 år nu. Jag tycker Naxos är underbart i september...lagom med folk...härligt varmt i vattnet. Agia Anna är inte stängt...bara mindre trångt ![]() Ni får en härlig semester på Naxos i september. Vi kanske ses ? ! |
|
||||
|
||||
![]()
Nej, Nej, I mitten av September är det precis perfekt ute vid Agia Anna och Ag Prokopios-stränderna. Tavernor och butiker är öppna, badtemperaturen är perfekt med runt 25 grader. Hotellen har öppet med eftersäsongspriser på 30-35€ natten för studio.
Inne i Naxos Stad är det full verksamhet. Med andra ord, det är perfekt att vistas på Naxos i September. Vi har bokat in oss på Hotel Prokopios 18/9 och nio dagar framöver, innan vi far vidare till Fourni via Syros den 27 Sept. Hem från Athen den 16 Oktober. Arne och Hustrun |
|
|||
|
|||
![]()
Då ses vi Arne..jag själv anländer Prokopisos den 4 september och reser hem den 2 oktober...bor även jag hos Vaggelis & Effie!
|
|
|||
|
|||
![]()
Vi har pratat om att dela upp vistelsen ett par dagar,,ett par dagar i Naxos stad och ett par dagar vid ngn strand vart rekomenderar ni? vi kommer nog vara på Naxos mellan 14-20 sep . Vore våldigt roligt om vi kunde sammanstråla! kanske dela ett krus
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej igen !
Personligen skulle jag inte "flytta" på mig under tiden ni är på Naxos, finns utmärkta bussförbindelser mellan Naxos stad och Agia Prokopios & Agia Anna, tar ca 20 min . Bussarna går 1 gång i tim i september och går även sena kvällar. Har själv bott både i stan , men numera bor jag vid Agia Prokopios sedan några år tillbaka. Är en smaksak var man vill bo...men som sagt lätt att ta sig till stad/strand, hur man än väljer att bo. Delar gärna ett krus eller två med er, skickar min mailadress och mobilnr till er personliga brevlåda. Välmött på Naxos! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, vi ankommer till Naxos och Hotel Prokopios sent på kvällen den 18 Sept.
En tanke god som någon vore en träff kvällen den 19 September. Vi bor i studio nr 13 på Hotel Prokopios. Arne och Birgitta |
|
|||
|
|||
![]()
Hej 19 sep låter fint ,,måste kolla med vårt resesällskap att detta är ok bara! Vi är två familjer nämligen
![]() Vi höres mvh Ulrika ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()