![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Er det noen som vet navnet på den artisten som synger sangen ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΜΕ ΚΟΙΤΑΖΕΙΣ. Tror det er sånn det skrives...
Nora |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Karin |
|
||||
|
||||
![]()
Tusen takk! Da var en av favorittene mine i box. Ikke de to største, men ihvertfall en av de større
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Kul att höra! ![]() www.stixoi.info/view_lyrics.php?song_id=7017 Karin |
|
||||
|
||||
![]()
Du er bare helt utrolig asså!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Och om du klickar på den lilla flaggan till höger om sångtiteln, kommer det fram en översättning av texten - till italienska... ![]() ![]() Karin |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, jeg forsto ett og annet ord, men jeg er ikke særlig sprek i italiensk.. Har hatt to år med spansk, men det er en stund siden, og de to språkene er ikke like nok for meg til å forstå så mye italiensk. Men man skjønner jo amore da
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Nej, det hittar jag ingen som kan passa in. ![]() ![]() Karin |
|
||||
|
||||
![]()
Ja det kan godt hende at den heter noe annet. De spilte den mye på Karpathos i sommer. Det er en litt melankolsk, veldig gresk sang, ikke pop. Og på slutten av refrenget er jeg ganske sikker på at hun synger tous erotevmenos. Ellers er det forferdelig vanskelig å få fatt i noe av teksten, til det er jeg altfor fersk på gresk. Før hun synger det siste der forresten, så synger hun anemous, det rimer jo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Karin som har betydligt bättre koll på karlarna... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jada, jeg har en annen yndlingssang også, som blir sunget av en mann. Hvilken mann vet jeg jo ikke ennå, men jeg skal høre på radioen, og prøve å tyde litt mere gresk. Klarer ikke å skrive ned det jeg syns jeg hører, føler meg så vanvittig teit da asså
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jeg er jo bare i min spede begynnelse hva angår gresk musikk. Tenk hvor mye jeg har å se fram til! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Karin |
![]() |
|
|