![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu snart.., äntligen bllir det vår tur att åka! Första längre barnfria semestern på 21 år.
Resplanen har nästan gått i stöpet redan före avresan, skall bli spännande att se var vi hamnar- en enda måste-ö är bestämd, Naxos. Åker från Stockholm på fredagkväll, resan hemifrån startar vid lunchtid på fredag och går allt som vi tänkt, befinner vi oss på Mykonos tidig lördag morgon. // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Då får ni passa på och njuta av eran barnfia semester
![]() ![]() Jag får vänta 10 veckor till ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ha en riktigt trevlig resa. Jag tycker att det låter spännande att resplanen inte är så fastlagd. Brukar bli bäst då. När jag ö-luffar brukar jag försöka hålla det så öppet som möjligt och det har alltid fungerat. Vana ö-luffare som ni är blir det säkert jättebra även om färjetrafiken inte är vad den varit.
Eva |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Citat:
![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Låt oss här hemma veta hur ni uppfattade Mykonos!!
Arne |
|
|||
|
|||
![]()
Önskar er en trevlig resa. Själv flyger jag på onsdag till Athen för att ta inrikesflyget till Mykonos. Sedan blir det Naxos och Kalimeraträff.
Ses då! Ann-Charlotte |
|
||||
|
||||
![]()
Javisst ska vi, frågan är om vi hinner få något intryck, som det ser ut nu så har vi smidit nya planer
![]() ![]() Citat:
![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Vet inte hur vädret är i västra Sverige, men här i Stockholm ösregnar det. Bättre dag att åka på kunde ni inte valt.
Trevlig resa. ![]() |
![]() |
|
|