![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hm, nu blir jag fundersam, visst måste det vara så att sökfunktionerna på färjelinjerna ligger ner just nu?
Någon som har lust att testa?- fungerar det för andra, så är det min dator som fått ett spel... Jag försöker titta på avgångar från Pireaus, utan att välja slutdestination. Det har fungerat förut. // Helén Senast redigerad av Hellen den 2008-04-17 klockan 17:30. |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Jag testade alldeles nyss, funkar inte för mig heller. ![]() nicka |
|
|||
|
|||
![]()
Sök på GTP började spöka igår em då jag satt och kollade lite alternativ. GTP ville skicka mig lite kors och tvärs över hela övärlden...
![]() Det kanske var mina besvärliga sökalternativ som fick "sök" att krascha. Vem vet... ![]() ![]() Men de fixar det säkert rätt fort. Peter |
|
||||
|
||||
![]()
Hos mig fungerar det.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Om du lägger in Piraeus som avgångshamn och sedan bara tar sök, får du fram avgångar då? Trollar du
![]() // Helén ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Då kommer ju listan med alla destinationer. Ja det fungerar, här och nu
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Nej, så här gör jag; Pireus som avgångshamn, sedan sök. Kommer till sida nummer 2 där man ska välja destination och får ett flertal altenativ. Men nåt krångel verkar det vara. Inga öar i kykladerna finns att välja, bara till andra ögrupper, så som Dodekaneserna och Kreta. Kollade igen nu en extra gång. Samma sak. Siri |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
// Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Kollade igen nu när jag läst det Siri skriver, och ser nu att det faktiskt inte är några destinationer i Kykladerna i listan
![]() Detsamma gäller när jag skriver Naxos som avgångshamn. De kanske har slutat köra dit ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Virker ikke som den pleier hos meg heller...
Kanskje de driver å legger inn nye tider/ruter og så er alt bra i morgen ![]() |
![]() |
|
|