![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Igår kväll hade vi en riktig höjdarkväll! Vi skulle på bio och hann inte riktigt med att laga middag innan, så vi sökte på nätet efter ett gyrosställe i Malmö.
Det blev Marathon Gyros Pizza på S. Förstadsgatan i Malmö. Ett riktigt ruffigt ställe, men fy tusan vad god Gyros, den absolut bästa jag ätit här hemma i Sverige. Fint kött, så gott som inget fett alls, jag är fortfarande mätt. ![]() Sen såg vi premiären på "Morgan Pålsson". Tycker man att HippHipp är roligt skall man se filmen, helt klart rolig. Kvällen avrundades med varsin Ouzou (Från Vretov i Athen förstås) vid köksbordet och eftersnack från filmen. En perfekt Fredagkväll! //Guhawi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Killarna som har Marathon är jättetrevliga och snackar gärna lite om Grekland. Men ruffigt tycker jag är lite elakt att säga. Väldigt enkelt utan något lull-lull helt klart. Några få bord och stolar inne i lokalen, ingen utsmyckning egentligen, men väldigt rent och propert tycker jag. Och suveränt god mat till humana priser som sagt. Peter |
|
||||
|
||||
![]()
Tror de har bytt ägare sedan dess!?
Men deras Gyrospizza var inte nådig. Man kunde dela på två och ändå bli mätt eftersom den var dränkt med gyroskött! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() //Guhawi |
![]() |
|
|