![]() |
|
||||
|
||||
![]()
OK, kom hem från Naxos i förrgår och fick hem 645 bilder på 1 vecka...
![]() har fått radera hälften men här kommer några från Naxos stad!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hoppas ni hade det bra och fann er väl tillrätta på ön. Jag hoppade över Naxos i år men nästa ö-luff blir nog i den delen av cykladerna. Härligt att se dina fina bilder.
Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Finfint!!!!
|
|
|||
|
|||
![]()
Jättefina bilder!!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Välkommen hem igen. Har ni haft det bra?
Vilken fin solnedgång du lyckades fånga ![]() Mycket har förändrats på Naxos de senaste 20 åren men i gränderna i den gamla delen av Chora har tiden nästan stått still. Om 14 dagar, 21 timmar, 49 minuter, 26 sekunder... (tick tack ![]() Ulrika |
|
||||
|
||||
![]()
Vi har haft det super bra, Naxos var en riktig höjdare!!
![]() Hittade till din systers restaurang, fast det var sista kvällen då vi precis hade ätit på grann tavernan... ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Wiiihoooo, härligt att se! Tusen tack för titten.
![]() Lena*. |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, visst är Naxos fint? Skönt att höra att ni var nöjda med era dagar där och tack för fina bilder Siri!
Ann-Kristin ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jättefina bilder! Det måste bli en ny tur till Naxos stad innan vi åker hem!
![]() Lotta, det är på East/West va? Tims favoritrestaurang ![]() /Robban |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Fina bilder o tack för titten... Detta är ju helt klart favvo-ön.... Längtar tillbaka sååå mycket
Välkommen hem då... Hälsn Klick ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Oh,så jag längtar när jag ser dina bilder. Om några veckor är vi "hemma" på Naxos igen. Vi skulle inte åka i år,men suget blev för stort och visst har vi gjort rätt som bokat ett par veckor. Efter dagar av regn så blir man lycklig av att se bilderna. Tack!
Kicki |
|
||||
|
||||
![]()
Naxos är min favorit i Grekland.
Får bli det nästa år igen !!!!!!! ![]() //Homeros |
|
|||
|
|||
![]()
Helt underbara bilder!!
![]() Dina bilder ger verkligen en BRA känsla!! Naxos är en NY ö för mig...spännande. Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Har delat den här tråden, Lissis boendefrågor har fått en egen tråd och här får det fortsätta handla om Siris bilder.
inkfish/moderator |
![]() |
|
|