|  | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Kobra i kväll...Grekland! 

I kväll handlar Kobra om Grekland... SVT1, 21.30. http://www.svt.se/kobra/grekland-kul...en-mot-strupen Ann-Kristin   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Kobra i kväll...Grekland! 

Det var ett mycket intressant program, som belyste hur den ekonomiska krisen påverkat kulturen i Grekland. Programmet kan ses här: http://www.svt.se/kobra/se-program/del-5-144 Ann-Kristin   Senast redigerad av Annki den 2013-04-11 klockan 08:45. | 
| 

| |||
| 
 | |||

Tack för tipset, Annki! Utan din tråd hade jag missat programmet.
		 | 
| 

| |||
| 
 | |||
|  Sv: Kobra i kväll...Grekland! Citat: 
 | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Kobra är alltid intressant och inget undantag den här gången.  Eva | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Mycket intressant program på många sätt. Jisses så mycket klotter det är i Aten. Det var mycket när jag var där senast, men det har blivit grymt mycket mer. I alla fall i de områdena de filmade.
		 | 
| 

| |||
| 
 | |||

Tack för tipset, Anki! Om jag inte sett länken du lagt ut, hade jag missat ett mycket intressant program. Lena | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Tack för tipset. Ett intressant och tankeväckande program. Jag tror inte att vi riktigt kan sätta oss in i situationen för många greker idag...... Jag blev nyfiken på filmerna som det talades om. Man visar för lite film ifrån Grekland på SVT. Jag har aldrig varit i Aten och inte känt någon längtan dit, men atomosfären i Exarchia kändes lite som en del av Berlin eller någon annan stad med en växande kulturell själ......spännande. Senast redigerad av Deia den 2013-04-13 klockan 22:00. | 
|  | 
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
| 
 |  |