![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej på er greeklovers..
![]() En fråga! Hur är taxfree-butiken på Heraklions flygplats? Stor?Billigt? Eller man ska köpa Ouzon i byn innan man åker hem? Mvh |
|
|||
|
|||
![]()
Hej hej!
Nu har jag inte varit på just Heraklions flygplats, utan bara Chania. Men den var verkligen inget att ha tycker jag. Heraklion är kanske större eftersom det är öns huvudstad, vad vet jag. Det får nån annan svara på. Men jag skulle nog köpt min ouzo på resmålet innan jag åker. Det finns säkert fler sorter att välja på och antagligen billigare. Det var den vi köpte i alla fall. /Neah |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
har varit i butiken vid flera tillfällen, har för det mesta endast literflaskor, och vad gäller Ouzo så har jag köpt i byn där sortimentet ofta är större och valfriheten i storlekar också bättre. Men en gång köpte jag faktiskt några flaskor i mindre storlek på flygplatsen, så man vet aldrig hur sortimentet är när man är där, kom bara i håg att lägga in era flaskor i incheckat bagage vid hemresan då inga i "byn" inköpta flaskor får finnas i handbagaget. ha´en trevlig Kreta vistelse /HansL |
|
|||
|
|||
![]()
Vi brukar alltid köpa Ouzo på taxfree för att slippa den vikten i incheckat bagage.Heraklion är lite större än Chania,,har inte tänkt på om sortimentet på Ouzo är större eftersom vi brukar köpa Ouzo 12 och den finns ju alltid.
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|