![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Godmorgon!
Tack allihop för en jättetrevlig kväll på Eros! Ett särskilt tack till Yeasou med kompis som stod för jättehärlig musik!! Så kul det var att träffa er alla... ser fram emot nästa träff i Göteborg eller var det nu blir!? ![]() Här kommer ett litet smakprov från kvällen. (Hoppas ingen har något emot att vara med på bild, säg till i så fall så ber vi moderator plocka bort dem igen). Lissi kämpar just med att lära mig att lägga ut bilder, det här är examensprovet, vi får se hur det går... ![]() ![]() ![]() Det kommer en bild till ..... Carina (och Lissi) |
|
||||
|
||||
![]()
En bild till.....
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Du lär dig fort
![]() ![]() Helen hade en bra danslärare också,ser jag ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Godmiddag alla glada
![]() Tack för en mycket trevlig kväll på Eros ![]() ![]() ![]() Undrar så hur det gick med götebornarna, d v s Hellen och hennes man. När vi bröt upp på Eros tipsade jag dem om att det var bouzouki live på den andra grekiska restaurangen. Blev det någon efterfest för er där eller blev det hotellet direkt? //Zanét ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej allihop!
Vi, jag och Roger, vill också tacka alla för en jätterolig kväll, instämmer med föregående skrivare om musiken, fantastiskt. God mat var det också, var det någon som inte beställde sjurätters? Tjusig bild ![]() ![]() ![]() Vi gick inte vidare mer än till Tom och Bodils hotellrum där vi blev bjudna på ouzo, tack för den, jag tror att det är den som placerat sig ovanför öronen idag ![]() // Nyss hemkomna Göteborgare |
|
||||
|
||||
![]()
När vi nu har kommit hem till Kalmar måste jag ju naturligtvis ge mig på att skicka in en bild utan att ha Lissi vid min sida. Är rädd att jag glömmer hur man gör annars...
Ursäkta Hellen, men du få stå ut med att vara med på ännu en bild . Jag tror snarare att det är positivt för din framtida modellkarriär! ![]() ![]() Carina ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Fina bilder!
Kul att du har lärt dig lägga in bilder, Carina. Visst är det lätt och roligt när man lärt det ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för en trevlig kväll i Lund, med god mat och trevligt sällskap
![]() Uffe, Lena,Yeasou & Moster ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Marianne:
Lätt och lätt..... ![]() Jodå, det blir nog bra när jag provat några gånger. Men utan Lissis påtryckningar och hjälp hade det nog aldrig blivit av ![]() Jag kan vara så där ibland... att jag bara inte ORKAR engagera mig i vissa saker. Men nu ska det bli andra bullar av!!! Carina - som ska lägga sig tidigt ikväll ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
BRAVO Carina!!!
![]() ![]() Nu laddar vi för nästa fest ![]() ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Vi tackar också för en jättehärlig kväll i trevligt sällskap
![]() ![]() Celbe x 2 |
|
||||
|
||||
![]()
Trevligt att få en glimt från hur ni hade det
![]() ![]() Tack i alla fall för fina bilder, Carina ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack från mig med och Elisabet ,som just nu sitter på Arlanda o väntar på flyget till Luleå.Cia
Testar att få in en bild ,men just nu blir det bara fel.Kommer kanske senare Senast redigerad av ciakoohler den 2007-05-07 klockan 13:57. |
|
||||
|
||||
![]()
Tack från oss oxå,, En mycket trevlig kväll var det.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu är även jag hemma, trots trafikledarstrejk på Arlanda.
Tack alla för en jättetrevlig fest! Det var väldigt roligt att träffa så många! I går gjorde jag en tur med pg (personal guide) i Malmö. 22 år sedan sist och då var det bara en kväll så allt var i princip nytt. Stockholm och Göteborg får ursäkta, men jag har hittat min svenska favoritstad! Hädanefter ska jag bo där varje år i maj ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Tack alla för en trevlig kväll på Eros ! Och Tack " Göteborgare " för sällskapet när vi tog "nattfösaren" . (umgänge över generationer, de e kul) / Tom & Bodil (som placerade sina ouzo på rätt ställe) ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
En bild till av musikanterna skadar väl inte.Nu när jag till slut fick kläm på hur jag skulle göra.
|
|
||||
|
||||
![]()
Med beröm godkänt
![]() //Zanét ![]() |
![]() |
|
|