![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hejsan
Finns det någon här som bott på Dimitra Apartments i Agia Marina? Hittar väldigt lite information om det boendet på nätet. Glada vi skulle bli för lite information om hur det är där samt omgivningen. /Niclas |
|
||||
|
||||
![]()
Nej, har tyvärr inte det. Men måste bara få säga nånstans att din avatar är sensationellt fin.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tackar för det!! Kul!
Naturens dramatik kan ta sig uttryck i olika former, såväl ovan som under ytan tydligen. Bilden tog jag förra året på Rhodos i Oktober. Vi boddet på Hotel Europa, piren ligger strax nedanför hotellet. Var bara tvungen att föreviga skådespelet vi bevittnade varje kväll under dom blåsiga men härliga veckorna. |
|
||||
|
||||
![]()
Det är otroligt vackert!
|
|
||||
|
||||
![]()
Snacka om att jag inte kollar ordentligt, jag har sett den som ett snöklätt träd, synvilla? När jag nu vet vad det är så ser jag ju naturligtvis, härligt, havet är maffigt. Jag har en liten sjuk böjelse att på hösten köra långt ut på en pir och sitta i bilen och se när vågorna kastas över.
Nej jag har inte heller bott på det efterfrågade hotellet. (detta skrev jag bara för att inte vara OT) Räknas det som svar? // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Svar så gott som något!
Roligt att få svar över huvud taget, har inte varit medlem så länge här. Någon gång kanske det trillar in ett svar av någon som bott där jag frågar efter också, håller tummarna. Var försiktig på piren i höst bara. //Niclas |
|
|||
|
|||
![]()
Precis hemkommen från 1 vecka Kreta, lika bra som alltid.. tyvärr vet jag ej något om detta hotell, men passa på och åk up till Pano Stalos och ät god grekisk mat på Leventis.
/Nico |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för tipset! Lovar att göra ett besök där. Vi gillar att se oss om mycket när vi reser.
Hotellet kanske inte finns alls ?! Lurad?! Blir nog bra hur som helst. /Niclas |
![]() |
|
|