![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Jag är tämligen övertygad om att vi kommer att hamna där vid något tillfälle. Om inte annat så kommer vi att passera på väg till ett annat hak... Peter |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
men nu lutar det åt att jag själv kommer dit, faktiskt![]() ![]() Lider dock av beslutsångest eftersom maken troligen inte kan åka denna gången ![]() ![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Och det är klart att "gubben" ska stanna hemma. Han måste ju tjäna ihop pengar till din nästa resa... Peter |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
nu får jag nog ta kontakt med DO. Missunnar du min älskade make att komma med![]() ![]() Men visst kanske vi ses. Fast, jag brukar bara ikläda mej K-tröjan vid blåsig o kall väderlek. Nejlika bakom örat kanske ![]() ![]() Senast redigerad av Brige den 2006-07-18 klockan 23:38. Anledning: Felstavning o slarvfel |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Nejdå, jag missunnar honom inte. Men han får väl jobba dubbelt så fort och dubbelt så mycket så att han får tid och råd att följa med... Citat:
H*n är väldigt lik min Vincent... Peter |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
, är en lady på 10 år. Hon heter Fia och avskyr att åka någon form av fordon Hon får allt bli hemma med husse![]() Annars går det ju bra att fråga Michael om jag där Han har koll på ALLT![]() /Birgitta |
|
|
|||
|
|||
|
Satt igår och svarade dig. Lite humor och lite så...
Men naturligtvis så tryckte jag fel och allt försvann ut i den binära rymnden Men kontentan av det väsentliga var i alla fall att det är klart att jag kollar med Michael. Jag förstår att han har koll på det mesta... Fast jag förstår inte varför detta blev flyttat... Peter |
![]() |
|
|