![]() |
|
|||
|
|||
![]()
"Facebook-kalimera " i all ära med lätthet att lägga in bilder....men nu sitter jag och sorterar ut bilder från Tinos, Syros och Aten/Pireus som via Photobucket ska läggas in i tre bildbrev från höstens greklandsresor. Tinosbilderna är valda (tror jag
![]() Syros får en egen bildtråd , liksom Aten/Pireus (2 resor i höst) Kommer om några dagar... Är det fler som orkar pyssla med sina resor så vi får se bilder här? Vi behöver få lite ny fart på forumet efter det långa uppehållet och många har ju rest till Grekland så vi kan väl hjälpas åt med bilder?? Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Hej igen...Jag kan ju meddela att jag inte kommer in på photobuckets uppladdningsfunktion längre utan det blir bara nya förfrågningar om inloggning fast jag är inloggad och ser mina gamla bilder...Så nu ger jag upp efter dryga timmensförsök att ladda upp bilder och Janne, du får gärna plocka bort denna tråd för från mig kommer det således inga nya bilder
![]() Men tanken var god i alla fall ![]() Lissi Senast redigerad av Lissi den 2016-11-28 klockan 17:59. |
|
||||
|
||||
![]()
Jeg måtte og logge inn på nytt da jeg gikk inn på Photobucket for å laste opp og legge inn bilder her i går!
Det var som du beskriver, jeg "var inne", kunne se bildene mine... - men måtte logge inn på nytt for å kunne bruke dem/laste opp nye...! Det var veldig lenge siden sist jeg inne på Photobucket, kanskje det var derfor ![]() Det fungerte da jeg var inne og lastet opp tre nye matbilder i dag! - så prøv igjen😊 |
|
|||
|
|||
![]()
Kari, jag har loggat in och loggat in igen efter att ha tryckt på uppload och då har loggain fältet kommit upp igen och jag har loggat in och loggat in och loggat in och det är moment 22 för samma sida kommer upp hela tiden. Jag har rensat gammal webinformation och det är samma sak. Jag har gett upp för idag i alla fall
![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
NU har jag lyckats, med helt ny inloggning med nytt namn och nytt lösenord.....
![]() Så nu finns ett nytt fotobrev om Tinos. Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
....och nu finns ett om Syros också!
Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Det kommer ett från min höstresa nu i Oktober/November också. Platser som besöktes var CentralGrekland, Aten och lite av Peloponessos.
Minns inte ifall jag redan lagt in ett från Lesvos i somras, måste kolla haha. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Jag ser att du lyckades. Ska kolla senare... |
![]() |
|
|