![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi funderar på att åka till Kreta andra halvan av april 2013.
Är det någon som vet när Norwegian brukar släppa sina biljetter från Landvetter? Jag har varit inne och tittat och hittat resa från Köpenhamn, men det skulle vara ganska skönt att slippa ta sig dig. Tobbe |
|
|||
|
|||
![]()
Landvetter vet jag inget om men förra året så släpptes biljetterna från Arlanda i slutet av oktober,,vi väntar ivrigt
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja vi är många som väntar på Norwegians planer för 2013. vi kan ej göra färdig vår planering innan den kommer eftersom detta år så har alla ja alla som rest till oss med Norwegian varit nöjda kunder, bra plan bra priser mm.
Så direkt någon ser närNorwegian kommer med sina resor från Sverige & Norge meddela det på ex denna länk eller om det finns någon mera generell länk som gäller flyg till Grekland. I väntans tider Olle |
|
||||
|
||||
![]()
Ifjol släpptes Landvetter allra sist ... Tror det var någon månad efter Oslo och Arlanda. I år började de köra från Landvetter först i juni och sista flygen hem gick i slutet av augusti.
// Malin |
|
|||
|
|||
![]()
Norwegian har lagt ut reiser fra Norge til Kreta og Santorini.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Skynda fynda Norwegian när dom släpps, för snabbt blir det dyrare än andra bolag. Eller?
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Tobbe |
|
||||
|
||||
![]()
Försökte mig förhoppningsfullt på spökbokning till Santorini, men den enda destinationen med direktflyg till Grekland är till Kreta kommande säsong, jag som hade hoppats på flyg till Santorini.
Har för mig att jag läste här i forumet någonstans att de flög till Santorini 2012, men det kanske inte heller var direkt? |
|
|||
|
|||
![]()
Fra København er der direkte fly til Santorini/2013 med Norwegian.
|
![]() |
|
|