![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jeg ser at det blir skrevet at det er fin utsikt fra hotell Lenio. Hvilken utsikt er det fra rom med markbalkong ?
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Er det veldig små rom? Jeg ser at frokost ikke inngår selv om det er hotellrom ?
![]() Vi har også sett på Palmyra, men det har jo ikke samme beliggenhet. Senast redigerad av coanma den 2011-01-16 klockan 10:02. |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Dere som har bodd på Lenio. Hvilket er best å velge, rom med stor balkong, eller 2-roms, begge med havutsikt?
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vi bodde i en 2 rumslägenhet och hade en strålande utsikt från våran balkong. Jag kan tyvärr inte uttala mig om hur de andra rummen ser ut.Våran läg. var helt ok. Grekisk standard kan man säga. Jag kan inte minnas att det var någon större skillnad på balkongernas storlek. Det är i och för sig 10 år sedan vi var där o minnet har ju inte blivit bättre med åren
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jeg vet ikke om det er stor forskjell i størrelse på balkong siden rommet selges med STOR balkong, mens 2-roms leilighet selges med balkong. Når begge har havutsikt ligger de vel ikke på markplan?
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Alla balkonger är bra storlek, med underbar havsutsikt. På markplan finns det två rum, inget av dessa har havsutsikt. Lägenheterna och rummet med stor balkong har båda havsutsikt
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
När man tittar på bilder ifrån Lenio, så ser det inte ut att vara någon skillnad på balkongernas storlek...
![]() Jag har tidigare idag hjälpt min tonårsdotter och hennes två tjejkompisar att boka en tvårumslägenhet dit i augusti. De valde mellan dubbelrum i etage och tvårumslägenheten, bägge med balkong och havsutsikt. Men när vi kollade med Apollo så tyckte hon där att lägenheten var lämpligare/större för 3 pers. Det lustiga var att hon själv brukar bo på just detta hotell och älskade det! ![]() Och det verkar vara ett supermysigt litet ställe! Perfekt läge vid stranden och bekvämt avstånd till stan. ![]() |
![]() |
|
|