![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ni stammisar här på Kalimera... Hur reser ni till Kreta? Med resebolagen? Eller bokar ni hotell och flyg separat? Eller bokar ny enbart flyg? Hur gör ni? Tips på att hitta billigaste resandet? Ska man välja bort charter?
Med andra ord.. Hur reser Jag till Kreta på bästa billigaste sättet? ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vi har de senaste resorna bokat endast flyg och sen boendet privat,Vi har bokat med Norwegian men ibland kan det gå att hitta billiga flygstolar med charterbolagen också.
|
|
|||
|
|||
![]()
Man må rett og slett shoppe rundt med alle forskjellige flyselskaper og charterselskaper. Hvor billig, eller dyrt, det blir er helt avhengig av tidspunkt for reisen.
Det er bl.a. billige billetter å få fra Gatwick direkte til Chania/Heraklion. Nå reiser jeg ned med Norwegian, min kone med enveisbillett med Apollo og tidligere i år reiste vi med czech airlines, rett før sommeren med Norwegian. Reiser man via Athen er det et utall av muligheter fra Skandinavia og Aegean og Olympic har mange daglige flighter fra Athen til Hania/Hearklion. På alle våre reiser ordner vi oss selv med flybilletter og hotel, blir både bedre og billigere som regel. |
|
||||
|
||||
![]()
Hitta enkel med Apollo till Chania för SEK 298:- stanna hur länge du vill
boka en enkel tillbaka med Aegean till Köpenhamn för Euro 161 (4/12). Så kan det se ut om du bor i Skåne åtminstone. lars Kriti stin kardia mou Senast redigerad av lars den 2011-09-15 klockan 11:37. |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tar billiga onewaybiljetter och bokar ibland väldigt långt i förväg. Nästa resa blir ner med Apollo för 298 kr och hem med Norwegian för 750 kr. Jag ordnar privat boende hos vänner o bekanta. Flyger alltid från Arlanda.
Gunilla |
|
||||
|
||||
![]()
Från Chania? Har jag missat nåt?
![]() ![]() Kanske vi ses på stan så småningom. lars Kriti stin kardia mou |
|
||||
|
||||
![]()
Billigaste sattet vet jag ingenting om
![]() Tillhor kategorin "charterturist" ![]() En (1) bokning med flyg, hotell, transfer, frukost ....... Sakert och bekvamt ![]() Det enda som sedan bokas pa plats ar hyrbilen ![]() /Lucky ![]() |
![]() |
|
|