![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ikväll är det premiär för Sverker rakt på, tvåan kl 20. Premiärgäst är Greklands premiärminister Giorgos Papandreou. Undrar om Papandreou vet vad han ger sig in på.
![]() Sverker lär kasta hela grekiska ekonomin i soptunnan! ![]() Mycket intressant ska det i alla fall bli att se. /Netwolf |
|
|||
|
|||
![]()
Haha det måste jag se!
|
|
||||
|
||||
![]()
Finns det så stora soptunnor!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tveksamt. Men Karamanlis kanske ryms om inte annat?
|
|
||||
|
||||
![]()
Sverker kommer inte högt på min favoritlista. Faktum är att han inte är med på den alls. Hoppas att han inte skämmer ut oss alltför mycket och att han inte avbryter hela tiden. Kollar säkert ändå, det kan vara intressant att höra vad Papandreou har att förtälja.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Sverker och soptunnan är verkligen en favorit. Tänk alla stammande företagsledare och försäljare han har kört genom mangeln i Plus!
Underbart! En av mina katter är namngiven Sverker! |
|
|||
|
|||
![]()
[quote=Masse;222113]Sverker kommer inte högt på min favoritlista. Faktum är att han inte är med på den alls. Hoppas att han inte skämmer ut oss alltför mycket och att han inte avbryter hela tiden.
SVERKER ÄR BÄST. Skulle finnas fler av hans kaliber på TV ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Såg programmet igår. Sverker avbröt väl inte men hjälpte till när kirios Papandreou sökte ord. Så blev det att när det diskuterades korruption handlade det om "Pengar under mattan", haha! Det var Sverker som hjälpte till med ordet matta. I resten av världen kallas det väl pengar under bordet, mattan är grekerna nog ensamma om!
Gunilla (1 dag och 19 timmar kvar) |
|
|||
|
|||
![]()
och inte var det väl mycket till grillande,hade väl glömt tändvätskan.Och på tal om ett dyrare Grekland så skulle det bli Eko turism villket århundrade skulle det bli ?
|
|
||||
|
||||
![]()
Efter vad jag upplevt av Sverker i Plus, som jag tycker varit gräsligt, så tyckte jag nog att det här kunde få ett OK i alla fall. Han höll ett lite lugnare tempo och avbröt inte. Ett fall framåt.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Såg programmet och kände igen det där med mutor mm.
Samma fenomen som i bl a Göteborg. Man blir tyvärr inte förvånad. Vi klagar på Grekerna men glömmer hur det kan gå till här hemma. //Chras |
![]() |
|
|