![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej alla! Sitter vid Clerys dator pa Altana hotel och skriver. Kvallen ar ljum och Tinos visar sig fran sin basta sida.
Sa har skrev jag i min dagbok pa stranden i morse: Nar livet bara AR Stranden dar jag ligger ar min.Vagorna rullar in mjukt 10 meter fran min storta. Nastan hela stranden ager jag. Lagom manga molntussar pa himlen. de blaser at ratt hall. all stress som lagrats inom mig efter sommarens jobbveckor pulvriseras och loses upp och seglar ivag over Tinoshavet. Kvallen igar da Nikoleta motte vid baten och hade fyllt kylen med godsaker som vin, hemlagad ost och marmelad samt melon och druvor fran egen odling. Samtal pa garden och sa moten med manniskor som borjar kanna igen mig nu , som bagaren som fick foton av mig som jag tagit och skickat under vintern. Hela huset ar nymalat och jattefint i svagt blatt och vitt.sa fint. Allt ar bara sa bra....Var jag at i gar? Pa MAlamatenia sa klart! Agaren halsar Janne och Camilla...Liksom Clery.... Peter: Stelios var inte hemma nar jag gick forbi. Nu ska jag ga vidare.. Lissi som njuter i kubik! |
|
|||
|
|||
![]()
Nämen hej Lissi, så roligt att få direktrapport från Tinos! Och så väldigt vackert du skriver, man börjar förstå att platsen du befinner dig på är näst intill paradiset! Någon gång i mitt liv hoppas jag att jag får möjligheten att få se och uppleva "din" ö Tinos!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Så skönt du har det! Det har du förtjänat
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Härligt Lissi! Njut av livet ... det går inte i repris.
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Åh så härligt det låter - fortsätt njuta och bara vara på ditt älskade Tinos
![]() //Maggan |
|
||||
|
||||
![]()
Så fint du skriver, Lissi. Förstår att det ger dig ro och avkoppling med en sådan vecka helt för dig själv. Tur att du har hittat "din ö".
Kollade Tinos webcam och det ser helt magiskt skönt ut. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Låter härligt Lissi!!! fortsätt njut av LIVET!
![]() Camilla |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Citat:
![]() Men han var hemma när jag ringde i dag! Och så visade det sig att min Studio är långtidsuthyrd... MÖG! ![]() ![]() ![]() ![]() Ha det ännu lite bättre än jag redan vet att du har... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hälsa tillbaka, och ha det fortsatt gott Lissi!
|
|
|||
|
|||
![]()
En snabbrapport.....
Fortfarande ar allt bara magiskt och Tinos visar sig fran sin basta sida. Jag vandrar mycket, idag t o r Ktikados. I gar umgicks jag nastan hela dagen med Nikoleta och en vaninna till henne fran sverige. Vi hade en helkvall ute bla...Kul! Jo har kanner jag mig hemma och vill inte hem pa onsdag..... Men snart ska vi ju tillbaks hit...7 manader bara. Vadret ar fantastiskt och det ar tack och lov vind i lagom dos....Aldrig mer att jag aker till Grekland pa sommaren....det ar anda nastan for varmt nu. Lite foton kommer senare nar jag kommit hem....fast jag har tagit valdigt fa....har alla motiv kanns det som. ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Lissi, vad harligt du verkar ha det
![]() Aven jag noterar att du inte namner din forkylning alls. Grekland ar rena medicinen, eller hur? ![]() Halsning fran ett varmt Santorini ![]() |
![]() |
|
|