![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu är det knappt tre veckor tills vi beger oss till Kreta. Jag undrar lite allmänt vad man kan förvänta sig att "luftkonditionering mot avgift" kostar? Vi skall bo på Triton apartments i Chryssi akti/Agii apostoli. Har läst och sökt i forumet och förstått att det är ett bra hotell
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har sett priser på AC mellan 3-6 € per dygn. Jag vet inget om hotellet tyvärr.
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag har bara varit utanför hotellet men det ser fint ut. Ni har säkert en egen balkong, att man delar är väl inte så vanligt, plus att det borde stå i beskrivningen då. Färska priser från Kreta på AC är att det varierar mellan 5-7 Euro per aggregat.
Malin |
|
||||
|
||||
![]()
Tack! Okej, då vet jag ungefär vad jag kan räkna med i utgifter för luftkonditioneringen
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Precis hemkommen från Triton. Mysigt och lugnt hotell. Jag tror ni kommer bli nöjda det är vi. Vi reste med Apollo och då ingick luftkonditioneringen fastän det står i deras info att det skulle betalas på plats. Alla lägenheter/rum som jag såg hade egen balkong. Trevlig resa.
// Cissi |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för det CicciC!! Låter mycket bra, reser också med Apollo. Nu längtar jag ju ännu mer...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Önskar Er en trevlig semester på Kreta Foppis. Det verkar som vi åker ungefär samtidigt i år också, men till olika ställen. M-L och jag åker ju till Karpathos den 26 augusti och blir där i två härliga veckor.
![]() ![]() BOKA |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Så bra at dere har fått bestilt rom med bassengutsikt. Jeg fikk ikke det alternativet da jeg bestilte juni-reisen til Kreta og Triton i jan/feb. Da jeg kom til hotellet fikk jeg rom med balkong mot parkeringsplassen Det var ikke spesielt trivelig. Nedtur. På ferie i Hellas liker jeg å se havet, men når det ikke går er bassenget mye bedre enn en parkeringsplass.
Men aircondition var gratis. Ellers et trivelig hotel. God mat i restauranten og baren. Kan også anbefale restaurant Zeppos i havnen i Chania. De hadde veldig god mat. God tur! Reiser selv til Kalymnos om noen uker. Der har jeg bestilt rom med havsutsikt! Annette Senast redigerad av annette fra norge den 2010-08-17 klockan 23:59. |
|
||||
|
||||
![]()
Tack alla snälla för svar!!
![]() |
![]() |
|
|