![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Lördagsnöjet har länge varit grekiska musikprogram på ERT. Först var det "Här är ditt liv", sen kom "Stin Geia Mas" - otroligt härliga program!
Men sen någon månad har vi inte kunnat se ERT med vår parabol. ![]() ![]() ![]() Har ni som har grekiska kanaler samma problem? Har ni löst problemet? Vet ni vad man kan göra för att få ner kanalerna igen? Vi saknar Stin Geia Mas och alla de andra musikprogrammen som vi så ofta njöt! Marianne |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Har de bytt frekvens, månne? ERT ska tydligen finnas på Hot Bird 11.642 H, stod det i tidningen förra veckan... Karin som VAR full av förhoppningar... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej,
Sen den 1 oktober har man bytt plats, uppe i rymden ![]() ![]() Camilla |
|
||||
|
||||
![]()
Så hemskt
![]() ![]() ![]() ![]() Riitta (förra lördagen dansade vi som värst i Lund ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Lycka till i morgon - parabol med grekiska kanaler är något av den bästa investering vi har gjort, så vi hoppas verkligen det lyckas er att få ner dem och för oss att få dem igen! Citat:
Marianne - ska söka på hemsidan Senast redigerad av Marianne den 2005-11-19 klockan 22:38. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Jeg så siste del av "Stin Geia Mas" på PC'n nettopp ( beklager ![]() Det blir vel som å "stikke en kniv i såret" å fortelle at der var både GLIKERIA ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Sitter just nu med ERT på i bakgrunden, så den finns kvar! Jag har parabol och fick samma problem(att ERT försvann), även "Holidays in Greece" försvann! Ringde genast min far som monterat parabolen ![]() Ni hittar den! Mvh.Stina |
|
||||
|
||||
![]()
Inte båda två
![]() ![]() Inte dom,alltså,utan att jag inte kan se dom ![]() ![]() Riitta |
![]() |
|
|