![]() |
|
||||
|
||||
![]()
...är ju stor och fin, men den har två nackdelar:
1) Det är alldeles för långt mellan ankommande och avgående! Nu stod vi i avgångshallen och såg Göteborgsplanet med Mikke landa. Förr i tiden hade vi kunnat hälsa och byta några ord över staketet, men nu går inte det längre. ![]() 2) De har nya bagagevågar. Och de ANVÄNDER dem! ![]() ![]() ![]() ![]() Karin som nog aldrig lär sig att packa lätt... |
|
||||
|
||||
![]()
Önskar att George hade haft hand om övervikten på Fuerteventura när vi åkte hem därifrån för några år sedan. Det hade sparat åtskillige euro åt oss.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
....håller med Karin om att den nya flygplatsbyggnaden inte funkar så bra om man ska ses vid avgång och/eller ankomst Annars tycker jag nog att den bidde bättre än jag trott, nu när den börjar bli klar......Jag spanade efter er när jag kom ut och gick mot flygplatsbyggnaden, men icke några afPetersens så långt ögat kunde nå.....
Ingen Manolis Panaretos heller, för den delen... ![]() Sen till Zephyros Village för koll var jag skulle bo. Det bidde Garden Villa som tur var. Döpte om stället till Garden Vindtunnel istället, för det blåste mellan 15-20 m/s hela veckan som jag var där. Å andra sidan så torkade tvätten på ca 10 minuter.... ![]() |
![]() |
|
|