![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Har ni sett att Solresor flyger till Santorini på lördagar kl 15.10, tänkte om nån vill ha en flygstol dit, det är ju lite dåligt med den varan.
![]() Maritha |
|
||||
|
||||
![]()
Men nu har ju tydligen Norwegian tagit upp Santorini på programmet men inte särskilt billigt. 4500 ca per person mitt i sommaren.
|
|
|||
|
|||
![]()
Var såg du det? Jag provade att gå in på deras hemsida,men kom inte vidare när jag sökte på flygstol.
Jag har mailat Norwegian och bett dem sätta in flyg till Santo också i september.Som det är nu,finns det bara tills augusti. Om fler av oss hör av sig till dem, KANSKE de lyssnar! |
|
||||
|
||||
![]()
4 500pp är ju riktigt billigt jämfört med Apollos ca 6 500kr som de vill ha för flygstol mellan Göteborg och Santorini.
// Helén- som hoppas att Norwegian något år börjar flyga till Santorini även från Landvetter ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Glöm Solresor! Ringde dem nyss. De tar 6.305:- /person för flygstol den 4.9,två veckor!!!!!
|
|
||||
|
||||
![]()
OH jösses, det var det värsta, då får det vara, det får bli sista minuten.
Maritha ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vi har bokat flyg med norwegian till santorini den 26/7 och hem 9/8 och får betala ca 13800kr för 5 personer (3 vuxna och 2 barn). Det blir ca 2800kr/pers. Det tycker jag är ett bra pris.
|
|
||||
|
||||
![]()
Ja, Apollo tar 4048:-/pers så det är ju klart billigare m Norwegian!
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
När vi var fem som reste i familjen tog vi bilen till Stockholm ![]() ![]() // Helén |
|
|||
|
|||
![]()
Hej.
Vi har bokat flygstol med Airtours den 21/8 Arlanda-Santorini för 2400kr/pers tor. bopia(bara 98 dagar kvar) |
|
||||
|
||||
![]()
Vi har gett ca 2000 pr person tur och retur Köpenhamn-Santorini med Norwegian. Kolla deras lågpriskalender
![]() |
![]() |
|
|