![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Har fått nytt filmredigeringsprogram på mac'en, og måtte lære meg det. Brukte et par timer i går med (foto)kameraet mitt som har filmfunksjon, og lekte deretter villt med alle mulighetene i det nye programmet. Med andre ord: ingen Oscar-kandidat, men filmen viser iallfall på amatørens vis hvordan det er i Nafplio akkurat nå
![]() Se her, om du vil: http://vimeo.com/9186703 |
|
||||
|
||||
![]()
Tack!
Det såg mycket skönare ut än här, i all snön ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Härliga bilder!! Ser ju bra mycket trevligare ut där än här..
Tycker att du gjort ett bra jobb med filmen! ![]() //Stina ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Härlig film! Och härligt väder också!
Är detta typiskt väder för Nafplio vid den här årstiden? Eller var det en ovanligt fin dag? |
|
||||
|
||||
![]()
Blir nästan gråtfärdig!
![]() Jag vill ju bo i GREKLAND!!! ![]() Tack för filmen Admirala! Katitzi ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det var ju en jättebra film, Admirala! Du har känsla för detta helt klart. Jättetrevligt att se hur det ser ut i Nafplio, man blir änna lite sugen.
Själv har jag timvis med oredigerad film, men ingen tid för redigering. ![]() Håller fortfarande på med 2008 års material och jag kommer aldrig att bli klar. Man måste kanske sänka kraven och inte tro man ska komma till Oscars-galan på en gång! ![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Jättebra film, Admirala!
..och det vill jag kalla en riktig vinter, inte det vita eländet vi har här, men snart är jag också "grek" ![]() Yanna |
|
|||
|
|||
![]()
Underbart Admirala!!! Tänk 2000, 2006, 2007 och 2008 i februari har jag varit i Nafplio och nu längtar jag ju starkt igen kan jag ju milt säga....
Det blir fler gånger ![]() Du är ju jätteduktig filmare ![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Så kjekt dere likte mitt lille filmeksperiment!
Citat:
Citat:
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ahhh............., fantasisk, og enda er det 125 dager igjen til jeg skal til nafplio igjen!
Jostein |
|
||||
|
||||
![]()
Bara 78 dagar kvar för oss att äntligen bekanta oss med Nafplio!
![]() Tack Admirala för din härliga film ![]() Ivi |
|
||||
|
||||
![]()
Admirala!
Vilken underbar film... Väcker en längtan till någonting bättre. Kan inte säga annat än... TACK! /Grimm, som nu börjar tycka att det är dags snart. |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Yanna - passionär |
|
||||
|
||||
![]()
Tack
![]() Mvh Ann |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Här stjäl jag alltså Katitzis ord och gör till mina, själv blev jag så märkligt tyst. |
|
||||
|
||||
![]()
Härliga scener i din film Admirala.
![]() Yeasou ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för en underbar film.
![]() Lolis |
|
|||
|
|||
![]()
Supert at min lille eksperimentfilm fikk så mange til å lengte til Hellas eller Nafplio eller våren. For det er jo godt å lengte litt i blant, eller hva? Og kanskje noen ble fristet til å ta en liten vårtur? Tidlig vår er blomsterprakten bare helt fenomenal, markene grønne og elvene vannrike. Herlig!
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Underbart! Hade ingen aning om att det var så fint i Nafplio! Och en mycket "säljande" film, blir sugen att åka dit! Det har du gjort bra, Admirala! /Eva |
![]() |
|
|