![]() |
|
||||
|
||||
![]()
...at man kan finne billig og god musikk i aviskioskene i Hellas
![]() Det kan være en. eller flere CD lagt ved musikkblader, eller også pakninger med kun musik. Jeg har kjøpt endel gjennom årene ![]() I høst gjorde jeg et lite "kupp/fynd" i Athen - for kun 19.95 euro kjøpte jeg en fantastisk god Mitropanos samling, 8 cd'er/ 160 sanger i et solid bokcover ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Detta har jag aldrig sett eller ens tänkt på att man kan hitta. Eftersom jag aldrig läser (grekiska) tidningar i Grekland så har jag aldrig gått så nära dessa tidningskiosker..
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vilket fynd! Tack för tips Kari, ska kolla tidningarna nästa gång vi är i Grekland.
|
|
|||
|
|||
![]()
Mitropanos är ju helt underbar. Vilket fynd
![]() När jag hälsar på mina föräldrar i Grekland passar jag alltid på och kollar vad tidningarna har för erbjudande. Har fått en del fina väskor, handdukar och CD under åren. |
|
||||
|
||||
![]()
Jo men visst framför allt söndagstidningarna har alltid något att erbjuda. En DVD eller CD eller böcker mm. Jag fick med mig en Bithikotis CD i söndags och en Theodorakis inte illa.
Camilla |
|
|||
|
|||
![]()
Och jag fick Mikis ,Frankie (Sinatra).O Chaplin plus div annat för 4 Euro.här på Kreta.
|
![]() |
|
|