![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har ju haft lite små planer och försöka kombinera Kalymnos och Amorgos (äntligen
![]() ![]() Så jag knappade in tiden före midsommar och till min häpnad så kostade det 1196 kr för 2 och åka hem den 19/6 ![]() ![]() ![]() Det är för första gången jag har en hembiljett före jag har hunnit planera datumet för nerresan ![]() Så nu gäller det och få ihop Landvetter-Kalymnos på något bra sätt ![]() Samt Kalymnos - Amorgos och sedan Amorgos - Santorini ![]() Fast nu har jag ju tid och söka lite och ni trogna Amorgosfarare kan nog säkert komma med bra tips också ![]() Känns lite pirrigt, nästan som man skulle planera öluff ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Härligt att va sådär spontan och bara köra på! Hoppas ni hittar en bra resa dit också, ordnar sig gör det alltid
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vet någon om det går båtar till Santorini från Kalymnos,mer än en gång i veckan
![]() ![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vad roligt att du hittade en biljett med så bra pris. Jag vet inget om båtarna men det är ju alltid lite krångligare att hoppa mellan ö-grupperna och det kan ibland ta onödigt lång tid. Du ska absolut planera för mer än 3 dagar på Amorgos.
![]() Om ni av någon anledning inte kommer på en båt till Kalymnos så finns det många underbara öar i cykladerna. Folegandros, Sifnos, Sikinos är riktiga pärlor. I Chora på Folegandros serveras ö-världens kanske godaste grekiska mat och den skulle du säkert gilla. Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Det här löser sig nog
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, så säger jag varje gång! Hoppsan, vad hände! Det brukar vara mer en reflex att klicka på boka-knappen än ett genomtänkt beslut. Lycka till med planerandet.
Gunilla Senast redigerad av Wardakis den 2009-12-29 klockan 09:45. Anledning: felstavning |
|
||||
|
||||
![]()
Konstigt att det är så lätt och trycka på den knappen
![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
- D E T er min erfaring og
![]() - jeg "kom til" å trykke på den senest i går ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Vilken härlig resa ni ska göra! Hoppas att vi har möjlighet att ses på Kalymnos! /Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Klart vi skall ses Eva
![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu har jag klickat en gång till
![]() ![]() ![]() Sedan försökte jag klicka på Olympic för biljett till Kos, men skrev tydligen något fel, för jag lyckades inte och boka ![]() Blir allt lite stressad av allt detta klickande, men det går nog snart över ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det sa som bekant "bara klick" och resten är ju en lyckad historia
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Vart det bär hän från Athen är ännu ett oskrivet kort. ![]() Men .... vad som däremot är säkert är att det står avresa den 29 maj klockan 07.00 från Göteborg på våra biljetter, så då lär vi ju komma ut på flygtur tillsammans. Glöm inte nejlikan i knapphålet så att jag känner igen dig! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Åh så roligt Riitta! Jag tyckte nästan synd om er under den där enda veckan på Karpathos i september, ni ville ju hinna med så mycket...
Men tre veckor på favoritö + nya öar, det låter ju kalas ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Lätt att klicka är det ju
![]() ![]() Men nu får jag inte.....har ju ingen aning om hur det blir med jobb och då kan man inte ha något bokat..... Men GUD vad jag längtar till både Aten och Tinos.... ![]() ![]() ....fast jag vet ju att jag innan år 2010 är slut kommer att ha varit i alla fall 2 ggr i Grekland. En vecka över 60-årsdagen är ju redan bokat men annars brukar ju redan sommarresan vara fixad vid detta laget...Så DET känns konstigt att inte ha en biljett liggande nu med avresa till midsommar. Men, men, blir det inte Tinos under vår/sommar spontanbokat så blir det Aten i dec.2010 har jag bestämt, jobb eller inte! ![]() Riitta, åh vad jag gläds med Dig!!! ...och Kari; vad blev det nu? Skyros -Tinos vet jag redan , men denna resa?? Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Roligt Masse, att vi åker samma flyg
![]() ![]() ![]() För oss blir det ju en del tid i Aten innan nästa plan, så har tänkt och ta med mannen till Plaka under dom timmarna ![]() ![]() ![]() Hoppas att du hittar ett bra jobb snart Lissi så du kan börja klicka också ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag vet allt vart jag skall ta honom