![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Har tagit del av en hel del inlägg under åren om det mesta här på forumet. Men en sak snappade jag upp faktiskt för första gången nu i höst. Det kan hända att detta har ventilerats tidigare och jag missat det men ändå:
När jag som blivande Astypalearesenär läser igenom vad som skrivits där i trådarna så finns ett par ord från Leena i Falun. "Vi brukar "gynna" bofasta uthyrare". ![]() (vet inte hur man citerar). Något så självklart har jag helt förbisett under våra öluffarår. Visserligen blir det rätt ibland ändå, men aldrig med en tanke bakom. För mig har det alltid varit en fråga om pris, läge, utrustning (studios) m.m. Nu fick Leena mig att tänka i helt andra banor, tack för det. Det tog bara 10 års irrande. Med en tillbakablick så har vi nog bott c:a 50% hos bofasta, men det borde varit mer. Är det bara jag som varit obetänksam och "gynnat" "atenarna" ? Hur är det med er? Har ni det här i tankarna när ni sitter hemma och planerar era rutter eller står där i hamnen med alla roomsare? En nyväckt Gunnar |
|
|