![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Känns lite konstigt att dra iväg för årets första Greklandsresa såhär sent på året
![]() ![]() Den här gången har vi hyrt bil från flygplatsen och lämnar den där på hemvägen ![]() Under the trees blir det säkert någon av dom första dagarna ![]() Stranden Ahata måste äntligen besökas ![]() Mycket sång och dans på Pelagos förstås ![]() Riitta, 3 dagar 22 timmar.....kvar ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ha en riktigt härlig resa, Riitta!
Ann-Kristin ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Den som väntar på något gott får ibland vänta alldeles för länge! Ha en underbar semester!
Gunilla |
|
||||
|
||||
![]()
Tack så mycket
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ha,ha
![]() ![]() Vi får röja en annan gång ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ha en riktigt skön semester, Riitta!
Vilken gång i ordningen är det du åker till Karpathos? Själv har jag bara varit på Karpathos en enda gång, men jag minns att jag var övertygad om att vi skulle återvända. Karpathos är verkligen en fin ö. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Marianne
![]() ![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Ha en riktigt härlig resa nu när du fått vänta så länge! Jag vet hur det känns att fara iväg på första resan så här sent på året... Om 16 dagar är det min tur - då blir det Kalymnos för andra gången i år! Det ska bli så ljuvligt! Hade nämligen bara en och en halv veckas semester i sommar... men så blir det när man väljer att åka till Paradiset två gånger. Så skönt att ha hyrbil också, att kunna ta sig tid att åka iväg och stanna precis var man vill... ![]() /Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Ha det så underbart "där hemma"
![]() ![]() Har hört att nästa år skall Fritdsresor flyga till Kos från Göteborg, så då skulle det ju bli lätt igen och ta sig till Kalymnos ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() /Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Har en riktigt härlig semester! Den som väntar på något gott får vänta vääääldigt länge ibland!
Kramar från oss! Gita |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Gita och "pojkarna"
![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kalo Taxidi Riitta och ha en härlig semester på denna underbara ö
![]() Vi förlovade oss på denna ö ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Anneli
![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() varför kan jag ej redigera???? Senast redigerad av anneli56 den 2009-09-06 klockan 17:15. Anledning: fel |
|
||||
|
||||
![]()
Ha en riktigt trevlig resa
![]() Det är skönt att åka nu när det börjar bli höst, jag har endast besökt Grekland i September och Oktober månaderna. Mvh Ann som åker till Kreta i Oktober |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Ann
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat: