![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Åhh vad härligt, har nu bokat flyg till Chania och vid en förfrågan till sonen vart vi skulle ta vägen fick jag svaret direkt: Georgioupolis så klart!
![]() Så nu är det bara att hoppas att det finns något ledigt boende för oss när vi dyker upp där den 28/7. Annars får vi väl bo på stranden ![]() ![]() ![]() Första gången som jag bara tar med mig 14 årige sonen, guben får snällt stanna hemma( har man ingen semester då så ![]() /Kerstin |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
MVH KK |
|
|||
|
|||
![]()
Joppan här!
Vilket hotell hamnade du på i G-polis? Bara nyfiken ![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi bokade Sofias apartments nere vid hamnen. Sök på google: Sofia Riverside Nostos, så hittar ni det! Nära och bra till allt. Hade det underbart med ljumma bad och god mat! Längtar tillbaka så klart!
/Millie Senast redigerad av Millie den 2009-08-27 klockan 14:23. Anledning: felstavning |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Vi har bott på Sofia 2 ggr, nu har ju Antonis rustat det för ett par år sedan så det är ju lite fräschare nu men det var helt ok innan oxå. Vi har varit de sista 9 åren (förutom -03) i denna by, så det har blivit lite "hem till byn" känsla numer, i år blev det 2 svängar, en i början av sommaren 1:a veckan i juni och en vecka i augusti, kom hem förra fredagen så nu är man tillfreds inför den långa vintern. /Joppan |
![]() |
|
|