![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej igen!
Hade planer på att åka i juni, men är nu inne på slutet på augusti (runt 23/8). Är ön överbefolkad då av greker och italienare? Kan man få boende för runt 30 euro (viktigt med kyl och balkong)? Kommer att bo där 8-9 nätter. Stämmer det att speedbåten dit kostar runt 50 euro? Tacksam för svar... |
|
|||
|
|||
![]()
Jag skulle bli MYCKET förvånad om Du hittar rum till det priset i augusti....När vi letade rum inför resan för 2 år sen i augusti så var det billigaste vi fick svar på 65 euro..de flesta låg på 70-90 euro!!! Men vi kanske letade på fel sidor så jag vill inte skrämmas. Men räkna med billigast 50 så blir ni inte besvikna.
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Vi betalade 30 euro i början av september för några år sedan 4 eller fem på Pension Irene i Faros. Kanske har priserna stigit mycket sista åren och det kan ju också vara stora skillnader mellan sista veckan i augusti och första i september. Vi förbokade inte och det fanns en del lediga rum på ön.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
För 50 € vid den tiden lär du få rum, men räkna inte med havsutsikt. Priserna har rakat i höjden, nåt vansinnigt på Sifnos. Åtminstone i Faros.
/Netwolf |
|
|||
|
|||
![]()
Det er mye folk på Sifnos i august. Da vi var der (i 2006) var det ikke et eneste ledig hotellrom å oppdrive, så bestill på forhånd (det hadde heldigvis vi gjort). Vi bodde på pensjonat Koukis i Apollonia og betalte 44 E natten, meget enkel standard, ikke a/c for eksempel.
|
|
||||
|
||||
![]()
Det tror jag är omöjligt, du får räkna med högre priser. Om jag åkte den tid ni åker skulle jag boka i förväg.
|
|
|||
|
|||
![]()
Tack för svaren, misstänkte att det var så.......
|
![]() |
|
|