|  | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Marinella + Antonis Remos 

Har någon hört den nya liveinspelningen med Marinella och Antonis Remos? Hur mycket Antonis är det på albumet? | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Marinella + Antonis Remos 

Här kan man provlyssna på några av låtarna. http://boutique.info-grece.com/produ...d31056b2476dff Ann-Kristin   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

10 låtar får han lov att sjunga själv. 10 tillsammans med Marinella. Resten, dvs 15, klarar Marinella ensam. Man ska tycka om båda artisterna om man ska investera i den här dubbel-cd'n. Det är min mening.   | 
| 

| |||
| 
 | |||

Nu har jag  lyssnat på smakproven från CD:n och jag gillar det jag hörde.  Marinella har jag alltid gillat, trots hennes lite hårda, metalliska röst och Antonis Remos har jag lärt mig uppskatta senaste året. Så den CD-skivan blir nog ett givet inköp till sommaren. Lissi | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Jag har skivan av nostalgiska skäl  Det var inspelat det säsongen då jag och Karin var där och hörde allt live  Samt fick,puss,kram och lite prat med Remos  Marinella hade gått hem och lagt sig då vid halv tre när festen började  Finns resebrev och läsa här på Kalimera för eventuella nykomna och nyfikna. Skriven januari 07  Riitta   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Marinella + Antonis Remos Citat: 
   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Jag skrev också en liten bilaga till resebrevet där det finns bilder på Marinella och Remos  Och Kotsiras (fast han hör inte till ämnet  ) Riitta   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Marinella + Antonis Remos Citat: 
 | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Lyssnar på skivan nu när jag skriver och drömmer tillbaka   Riitta   |