![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det är nästan skrämmande, känns som om nån filmat i smyg hemma hos mig...
http://www.youtube.com/watch?v=Xh3SwD9sEZI ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jaaa vad jag känner igen mig,men du jag har gömt base boll träet! Fniss.
|
|
||||
|
||||
![]()
Fast det är lätt att hålla sig för skratt när man vaknar på det där viset varje morgon
![]() ![]() Oliwia: ja, det är nog många kattägare som känner igen sig ![]() Det är bara en av mina katter som gör som på filmen. Den andre har en mer utstuderad metod: han hoppar upp på nattduksbordet och river saker i golvet tills jag vaknar. Rätt snabbt började jag naturligtvis vakna redan när han försiktigt sköt väckarklockan/boken/duken osv ut mot bordskanten. Jag plockade då stegvis bort allt som kan puttas ner från nattduksbordet. (Numera sover jag alltså med väckarklockan nere i nattduksbordslådan där han inte kommer åt den...). Men då började han i stället hoppa upp i fönstret och spela med tassen på persiennen som den förra hyresgästen dessvärre hängt innanför fönstren ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ett gott skratt förlänger livet...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Då borde kattägare vara långlivade, att leva med katter innebär ständig underhållning
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
..och jag säger bara:TACK GODE GUD ATT JAG INTE HAR KATT!!!
![]() ![]() ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Det var en väldigt adekvat reaktion, Lissi
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Åh jisses vad man blir nostalgisk
![]() ![]() TACK GODE GUD ATT JAG HAFT FÖRMÅNEN ATT FÅ VARA HUSKATTENS TJÄNARE UNDER ALLA DESSA ÅR ![]() //Zanét ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Känner igen situationen. Hustruns ständiga kamp mot Ouzo (inte en jamare). det ända som saknas är basebollträet.
//Chras |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Men nog 17 är de uppfinningsrika på bus! ![]() Lisbeth K |
|
|||
|
|||
![]()
..jo hundägare har man ju varit i massor av år, fast våra hundar har man nästan fått väcka på morgonen för att hinna ut på promenaden innan jobbet!
![]() Lissi - som nu njuter av helgernas sovmorgnar! |
|
|||
|
|||
![]()
[QUOTE=Zanét;110021] När hon sedan inte fanns där längre upptäckte jag till min förvåning att jag under alla dessa år legat snett och konstigt vikt i sängen eftersom hon hade sin sovplats i fotändan.
Ja, jag känner igen mig! De senaste 12 åren har jag sovit snett, en katt som skall ligga bredvid huvudkudden och en på motsatt sida nere i fotändan...Sen undrar man ibland varför axlarna och nacken är stela när man vaknar... Enda skillnaden är att jag sällan blir väckt, katterna har insett att vintermorgnar inte är någon höjdare kl. 05.30 när klockan ringer...hellre sover man vidare. Kloka djur!!! /Mimmi |
![]() |
|
|