![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Började skriva detta för en vecka sedan ...
Äntligen på Tilos, där vi för tillfälligt bor i en studio, men om några dagar kommer att flytta till hotell Irinoula, där vi brukar bo. Vi kom i fredags kväll och det var på lördagkvällen det plötsligt hände! Inte som i tv-reklamen att vi vann ett antal Lotto-millioner, utan min man blev magsjuk. ![]() ![]() Kvinnan vi bodde hos hette Stella och var en riktig ängel, ![]() Idag, en vecka senare, mår jag bra. Det är bara min aptit som haltar något. Häromdagen beställde vi in en flaska vatten vid lunchen, något som aldrig tidigare hänt. I kväll blir det Omonia, om inte blåser bort på vägen, och där kommer det gå vågor i Retsinaglaset. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tråkig start på semestern. Hoppas på god bättring.🤗
|
|
||||
|
||||
![]()
Tråkigt att ni blev krassliga! Men intressant forskning på hälsoområdet! ....
..... Åk inte till Egina eller Tilos, för då blir du magsjuk! ![]() ![]() ![]() Eller ..... åk till Egina och bli magsjuk. Sedan händer det aldrig igen på 36 år, så länge du håller dig borta från Tilos! ![]() ![]() ![]() Synd att det inte blev något av med Nisyros. Hoppas att ni finner tröst på sköna Tilos! ![]() Masse |
|
||||
|
||||
![]()
Tråkig inledning, men njut av tiden som är kvar!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ett märkligt sammanträffande är att Camilla blev magsjuk på Nisyros när vi skulle åka till Tilos. Vi åkte ändå, och fick besöka sjukstugan i Livadia. Det tog några dagar och sedan var hon återställd. Hoppas att ni är pigga och krya till fullo nu, och att vinden lägger sig.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu mår vi bra! Men det blev några jobbiga dagar. Ytterligare några dagar räckte det med att kika på lunchmenyn ...
![]() Masse! Du kan då få till det. ![]() ![]() Janne! Vinden har lagt sig ... |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Masse |
|
||||
|
||||
![]()
Ja vilken otur ni hade så nu får ni njuta dubbelt upp för att kompensera dagar ni missat. Brukar inte va svårt
![]() / Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|