![]() |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Var är jag nu?..
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Parga
|
|
|
||||
|
||||
|
Hej
...Jag provar med Kreta? //Conny
|
|
|
||||
|
||||
|
Rhodos? /Katitzi
|
|
|
||||
|
||||
|
Jag tror att du är i Agia Marina på Kreta
|
|
|
|||
|
|||
|
Egina?
Anki |
|
|
|||
|
|||
|
Jag tror också du är på Kreta!
![]() Men chansar på Kato Stalos! ![]() Marja
|
|
|
|||
|
|||
|
Nej.
Nej. Nej. ..Ja, det är på KRETA.. men var?.. ![]() Rätt nilam! Men INTE AGIA MARINA.. ![]() Citat:
..men INTE Kato Stalos.. SÅ VART ÄR DET DÅ?..
|
|
|
||||
|
||||
|
Platanias?
|
|
|
|||
|
|||
![]() ..GRATTIS.. Klart det ÄR PLATANIAS.. ![]() Var någonstans i Platanias och vilken taverna.. det kan du säkert!..
|
|
|
||||
|
||||
|
Kan det vara Tartufo?
|
|
|
||||
|
||||
|
Den enda jag minns, och som var väldigt bra, var Drosia. Men jag tror att den ligger närmare vägen ...
|
|
|
|||
|
|||
|
[QUOTE=sjöborren;324859]Den enda jag minns, och som var väldigt bra, var Drosia. Men jag tror att den ligger närmare vägen ...
[/QUNej, men där har jag också varit!.. ![]() ![]() ..Helt rätt! TARTUFO där var jag och åt en jättegod stenugnsbakad pizza...bästa i Platanias på pizza iaf.. ..(fast det är inte ofta jag äter pizza i Grekland när det finns så mycket annat läckert man kan äta! Men visst blir man sugen på det ibland)..
Senast redigerad av Sunny12 den 2014-02-20 klockan 20:49. |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
|
|
|
||||
|
||||
|
[quote=Sunny12;324898]
Citat:
Jag har varit på Tartufo 2 ggr och varit besviken båda gångerna De hälsar bara på mig när jag går förbi för de vet att de aldrig kommer lyckas få in mig där igen ![]() // Malin |
|
|
|||
|
|||
|
[QUOTE=nilam;324909]
Citat:
..om jag nu hade varit på Barba Thomas, kanske jag hade fått en annan uppfattning! Men som sagt inte ofta jag äter pizza i Grekland!..
|
|
|
||||
|
||||
|
Visst Nilam :-) Den utsikten har jag haft många, många gånger :-)
|
|
|
||||
|
||||
|
Eller Platanos som ligger vägg i vägg? Man ser ju gatan där nere vid havet där du alltid bodde förr Myssa
![]() Eller kanske Avrofiliton? // Malin Senast redigerad av nilam den 2014-02-20 klockan 20:11. |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|