|  | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Tid for Hagearbeid 

I en butikk på en av Roma's mest eksklusive handlegater fant vi ,overraskende nok, HAGEREDSKAP   Men, selv hageredskap finnes i eksklusive, om enn veldig upraktiske, utgaver  Eller hva synes dere om dette settet, der a l t fra treskaftene på rive, rake og spade, til trillebår, bøtte og v a n n kanne er trukket i l e k k e r t skinn  Bildet ble høyt og smalt fordi min gartner ikke ville legges ut på nett  O M noen ble fristet, var ikke prisen verre enn 1350 euro    | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Tid for Hagearbeid 

[QUOTE=kari;329524]I en butikk på en av Roma's mest eksklusive handlegater fant vi ,overraskende nok, HAGEREDSKAP   Men, selv hageredskap finnes i eksklusive, om enn veldig upraktiske, utgaver  Eller hva synes dere om dette settet, der a l t fra treskaftene på rive, rake og spade, til trillebår, bøtte og v a n n kanne er trukket i l e k k e r t skinn  Bildet ble høyt og smalt fordi min gartner ikke ville legges ut på nett  O M noen ble fristet, var ikke prisen verre enn 1350 euro  /QUOTE] Jeg forstår at det er vanlig med en h e l t annen/bedre standard på hageutstyr/redskap i Sverige enn i Norge    | 
| 

| |||
| 
 | |||
|  Sv: Tid for Hagearbeid 

Skottkärra i skinn kunde man ju haft som prydnad på inglasade balkongen! Lissi - som hellre åker till Grekland för 1350 euro. | 
| 

| |||
| 
 | |||
|  Sv: Tid for Hagearbeid Citat: 
  Monica   | 
|  | 
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
| 
 |  |