![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Hej igen!
Ja nu har vi spenderat några dagar här på Limnos. Vitavespan fick stå över..nu blev det Rödarejsern istället. Vi hade tänkt hyra en 4-hjuling för första gången..tänkte att det blir bättre för mitt nuvarande handikapp. Näpp det gick inte för det fanns inga på denna 70-tals ö! Det har funkat bra endå. Vi har vespat runt på senvägar som inte ens fanns på kartan och hamnat i gränder smala som sugrör! Idag var det moln som kämpade med regn som aldrig kommer hit. Fotboll mellan Sverige mot Grekland såg vi här i poolbaren och mannen gick miste om en Metaxa mot farbrorhotellägaren om vi hade vunnit. Har märkt att mitt knä o ben svullnar här I värmen men sover iaf bättre nu än hemma. "En ouzo i knät håller docktorn borta". Efter att ha varit ofrigvillig nykterist i ett par månader pga operation och mediciner så såg jag fram emot mitt första glas vin hemma. Försökte 3 gånger men det smakade inte alls. Fick hälla ut både rött, vitt och rose'. När vi satt på flygplatsen så sa jag att jag bara måste ha ett glas flygbränsle. Se där!! Smakade jättebra. Måste va nåt "i luften"! Nu är det ett par dagar kvar här och jag är bara så glad att det gick vägen! KR, du är väl här åxå? / Kajja
|
|
|