Visa ett inlägg
  #6  
Gammal 2018-07-30, 11:12
Mikke Mikke är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Lamberget-Kallsta.......
Inlägg: 2 198
Standard Sv: Rhodos/Karpathos i september.....

Hej!
Det händer ju att olika grejer ska tas med till Karpathos. Förra gången var det humle till Dimitris Sevdalis, som fick en påse med rotbitar av honhumle vid namn Hallertau....som frodas i och utanför deras växthus i Afiarti.Sen lovade jag Ilias på Faros att skicka en mössa, eller keps, som kom fram och levererades av Andreas....Den andra jag köpte tar jag med nu i september....
Denna gång är det bl.a en kontrollpanel för fönster,etc som sitter i förardörren till Andreas Mercedes...Den fick jag tips om av en vän, så den köpte jag på Aliexpress, och förhoppningsvis kommer den till mej i Sverige, så jag kan ta med den.
Att skicka grejer till Karpathos går ju förstås, men ett och annat paket kommer lixom aldrig fram, så jag begränsar direktskickadet dit till saker under eller runt en hundring....Dock har jag beställt glasögon från Zenni , som jag hoppas kommer till Karpathos....En och annan gång skickar jag böcker till Jonathan Preece, aka English Jon och en annan gång myggnät till Vasilis på AutoMotoCenter....
Mvh,
Mikke
Svara med citat