Visa ett inlägg
  #8  
Gammal 2020-08-19, 23:59
Kajjas avatar
Kajja Kajja är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2015
Ort: Jönköping
Inlägg: 3 770
Standard Sv: "En blondins gul o blåvita betraktelser"

Sitter här och funderar på allt man INTE kan göra i dessa tider men kom på att det finns så mycket man faktiskt KAN göra. (Även om vi har haft "skiten"..ursäkta ordvalet.. så beter vi oss som om "ingenting har hänt"). Och då menar jag att det fortfarande tvättas och spritas händer här!

Många har precis som vi uteslutit AW-kvällar, och andra sammankomster. Men vi har ju även blivit av med våra Greklandsresor. Sörjer åxå Elton Johns konsert som vi skulle se i september. Stora tårar😭 Min allra största, första idol! Tror att jag har spelat hans låtar fler gånger än han har sjungit dom. Har alla hans skivor. 2 gånger har jag fått uppleva hans fantastiska uppträdanden.
Han nuddade (i princip)min hand i Stockholm när jag stog längst fram vid scenen 😍 Ja då dog jag litegrann!
Och nu har jag hittat en fantastisk konsert med Westlife!
Vilken skattkista!😍

Anyway..nu ser jag på en konsert på Youtube från Hyde Park 2016 och tackar cyberspace för allt som finns där!
Det är ju bara att klicka så kan man se Beatles, Roddan eller lite Grekland. Det finns ju hur mycket som helst att trösta sig med! Man kan kolla vädret över hela världen.Och nu har det ju regnat idag så kantarellerna växer väl till sig åxå. Massa kul!!
Kalispera!
/ Kajja

Senast redigerad av Kajja den 2020-08-20 klockan 00:54.
Svara med citat